کد خبر 356953
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: اگر برای تیم ملی امید احتیاج به بنده و همفکری با من باشد، به دلیل تجربه‌ای که در تیم ملی مونته‌نگرو داشتم می‌توانم با آنها صحبت کنم.

به گزارش مشرق، علیرضا مرزبان درباره دیدار تیم‌های پدیده و استقلال که روز چهارشنبه در مشهد برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: اگر بخواهم این بازی را جمع‌بندی کنم باید بگویم که ما تیم برتر میدان بودیم و حتی شانس‌های گل زیادی هم داشتیم. به طوری که مالکیت توپ در زمان‌های زیادی در اختیار ما بود و ایجاد موقعیت کردیم. در کل یک بازی فوق‌العاده را شاهد بودیم و استقلال هم سعی کرد با ما فوتبال بازی کند و به همین دلیل بازی بزرگی شد. من اعتقاد دارم که یک فوتبال صددرصد اروپایی را انجام دادیم که با قدرت بدنی و هدایت خوب همراه بود و حتی تماشاگران هم از نوع بازی تیم ما راضی بودند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خوب بازی کردن برای پدیده مهم است یا نتیجه گرفتن، تصریح کرد: قطعا هر دو آیتم برای ما مهم است، چرا که اگر خوب بازی نکنیم نمی‌توانیم ببریم. اما اگر می‌بینید تیمی خوب بازی نمی‌کند و می‌برد این مسئله‌ای نیست که تداوم داشته باشد و شاید به دلیل بازیکنان باکیفیتی است که در این تیم بازی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره دیدار فردای این تیم مقابل گسترش‌ فولاد تبریز در جام حذفی هم افزود: ما وارد جام حذفی شدیم که در این مسابقات جلو برویم و اگر قصدمان بالا رفتن نبود اصلا در این مسابقات شرکت نمی‌کردیم. ما جام حذفی را جدی گرفتیم و با هدف خاصی به این مسابقات آمدیم و این شانس را داریم که در مرحله بعد هم میزبان باشیم. البته اگر تراکتورسازی سایپا را ببرد و ما هم برنده شویم برای انتخاب میزبان قرعه‌کشی می‌شود اما اگر سایپا بازی را ببرد ما در مشهد پذیرای این تیم خواهیم بود.

مرزبان درباره شایعه حضورش در تیم ملی امید هم گفت: در این باره با من صحبتی نشده اما با تجربه‌ای که در تیم ملی مونته‌نگرو دارم و از آنجا که با ساختار فوتبال اروپا آشنا هستم اگر نیاز به همفکری با من باشد در این باره صحبت می‌کنم چرا که در مونته‌نگرو تجربه کار با تیم‌های پایه را داشتم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس