حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه با عاملان اسیدپاشی برخورد عبرت‌آموز صورت می‌گیرد گفت: پیوست‌ زدن مسئله اسیدپاشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر کار جریانات ضدانقلاب است.

جریانات ضدانقلاب به دنبال ارتباط دادن مسئله اسیدپاشی با امر به معروف هستندبه گزارش مشرق، حجت‌الاسلام رئیسی دادستان کل کشور، اظهار داشت: ما به دادستان عمومی اصفهان اعلام کردیم که با تمام توان تمام نیروها را بسیج کنند تا عوامل اسیدپاشی کشف شوند و با آنان برخورد عبرت‌آمیز صورت گیرد.

دادستان کل کشور در ادامه گفت: پیوند دادن چنین مسائلی به امر به معروف و نهی از منکر کار جریانات ضدانقلاب است چراکه یک نیروی حزب‌اللهی متدین هرگز چنین کاری نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: حزب‌الله قانونمدار و ولایتمدار است و به هیچ عنوان دست به چنین اقدامی نمی‌زند.

حجت‌الاسلام رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: کسی که دست به چنین کاری می‌زند نه به قانون، نه به انقلاب و نه به دین پیوسته است و البته ما با عاملان اسیدپاشی قطعا برخورد خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، پیوندزدن موضوع اسیدپاشی به مقوله "بدحجابی" و همچنین "طرح حمایت از آمران به معروف" در چند روز گذشته دستور کار برخی از خبرگزاری ها و روزنامه های داخلی و رسانه های ضدانقلاب قرار گرفت تا جایی که رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در واکنش به برخی رسانه‌ها، گفت: متاسفانه برخی از رسانه ها با قرار گرفتن در دام دامن زنندگان به ایجاد فضای ناامنی در جامعه، اقدام به باز نشر این اخبار کذب نموده اند؛ لذا به رسانه ها توصیه می شود از اخباری که مستقیم با امنیت فکری و روانی جامعه مرتبط است صرفا از مراجع رسمی و ذیصلاح اقدام به انتشار اخبار نمایند. (اینجا)



منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    عجب!!
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    برخی به شعور مردم ایران توهین می کنند و سعی دارند این مسائل را به مومنین وصل کنند اما مردم به خوبی میدانند که اسید پاشی یک جنایت فجیع است که از اول انقلاب تا الان خبری از آن نبوده و الان داره موج ایجاد میکنه
  • فدایی ولایت ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    جریان از این قرار بوده مثل پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای یک عده‌ای را در شهر اصفهان اجیر کردند تا به صورت چند خانم اسید پاشی کنند و به روزنامه‌های زنجیره‌ای خود هم دستور دادند که این جریان را به امربه معروف و نهی از منکر ارتباط دهند. و همین شد ولی به کمک خدا و با هوشیاری نیروهای امنیتی لو رفتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس