کد خبر 356066
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در شرق بغداد چند کشته و زخمی بر جا گذاشت.

 به گزارش مشرق، السومریه نیوز نوشت: بر اثر انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در شرق بغداد پایتخت عراق 14 تن کشته و 26 تن دیگر زخمی شدند.

طی چند روز اخیر شمار حملات تروریستی در عراق به شدت افزایش پیدا کرده است.

"سعد معن" سخنگوی وزارت کشور عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بغداد افزایش اخیر ناامنی و انفجارهای انتحاری در شهرهای مختلف عراق را " مشکوک" خواند و گفت: افزایش ناامنی با این سرعت بسیار عجیب و غیرقابل تصور است.

معن به اقدامات وزارت کشور درباره جلوگیری از این حملات تروریستی اشاره کرد و گفت: در سطح بسیار بالا وزارت کشور مشغول بررسی سریع و دقیق دلایل افزایش این ناامنی ها است و اهداف آن را نیز بررسی خواهد کرد.

شهرهای مختلف عراق از جمله بغداد پایتخت این کشور در 15 روز اخیر شاهد انفجار دهها خودروی بمب گذاری شده از سوی تروریست های داعش بوده است.

سخنگوی وزارت کشور عراق به افزایش تدابیر امنیتی در داخل و خارج بغداد اشاره کرد و گفت: از جمله تمهیداتی که در این مدت بکار گرفته‌ایم افزایش ایست بازرسی‌ها در داخل و خارج بغداد و استفاده از دوربین های مدار بسته ، استفاده از بالگردهای نظامی و استفاده از بالن‌های مراقبتی بوده است.

معن در پاسخ به این سوال که چرا با وجود این همه تدابیر امنیتی شدید باز هم شاهد انفجار خودروهای بمب گذاری شده در داخل شهر هستیم؟ گفت: این سوالی است که کمیته مذکور به دنبال یافتن پاسخ آن است.

در یک رشته انفجارهای زنجیره‌ای دیروز در کربلای معلی دهها نفر شهید و مجروح شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس