قرعه تقابل پرسپولیس و سایپا در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر به یکدیگر برخورد کرده تا سیدمهدی سیدصالحی مهاجم فصل قبل قرمزها هم دوباره به این تیم برسد.

امیدوارم دروازه پرسپولیس را باز کنم/ بازی قشنگی خواهد بود
گروه ورزش مشرق، قرعه تقابل پرسپولیس و سایپا در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر به یکدیگر برخورد کرده تا سیدمهدی سیدصالحی مهاجم فصل قبل قرمزها هم دوباره به این تیم برسد. مهاجمی که فصل پیش برای پرسپولیس بد کار نکرده بود؛ آخر فصل قراردادش تمدید نشد تا راهی سایپا گردد.

مهاجم اسبق استقلال و تراکتور، چند روز قبل در دیدار سایپا مقابل کیان بختیاری -در جام حذفی- سه گل وارد دروازه حریف خودروسازان کرد تا نشان دهد برای بازی فردا برابر پرسپولیس آماده است: "قدم اولمان در جام حذفی را خوب برداشتیم تا حریف تراکتورسازی در دور بعد شویم.امیدوارم در این مرحله هم از سد تراکتور عبور کنیم."

سیدصالحی توضیح داد که از نظر روحی و بدنی آماده دیدار بزرگ فرداست: "پرسپولیس تیم بزرگ و پرتماشاگری است که هم بازیکنان خوبی دارد و هم در راس کادر فنی اش حمید درخشان سرمربی بادانشی. به نظرم بازی قشنگی از آب در بیایید. خود من آماده هستم و اگر کادر فنی تشخیص بدهد، وارد زمین می شوم تا توانایی ام را نشان دهم."

وی پیش تر در گفتگو با مشرق از علاقه وافرش به فرارسیدن ایام محرم خبر داده بود و اینکه بهره بردن از این ایام همیشه عاملی شده تا به خواسته هایش برسد: "خوشحالم که محرمی دیگر فرا می رسد تا بتوانیم هر چند ناچیز نوکری آقا امام حسین(ع)را بکنیم. قبلا هم گفته ام. خدا بخواهد، عزت می دهد و نخواهد، به جایی نمی رسیم. فوتبال و زندگی هم ندارد."

و اما تقابل فردا با پرسپولیس و دادن قول گلزنی برابر قرمزها: "انشاا... بتوانیم روند خوبی را که در پیش گرفته ایم با پیروزی مقابل پرسپولیس ادامه دهیم. اگر خدا بخواهد تلاش می کنم در بازی فردا گلزنی کنم. در نهایت باید امیدوار باشیم تا فوتبال دوستان شاهد یک بازی جوانمردانه باشند."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    باز میشه انشالله قصه نخور :))))
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    شرمنده جای قصه رو با غصه عوض کنید با تشکر.ششتقلال :))))))
  • سورنا ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    بابا این طرفدارای استقلال همه با سواد هستن مخصوصا ناشناس 14:31 خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس