کد خبر 355543
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: ما از احسان طهماسبی توضیحات قانع کننده می‌خواهیم و قطعا با توجه به قوانین او را تنبیه می‌کنیم، چرا که طهماسبی به یک کشور خیانت کرده است.

به گزارش مشرق، تیمور غیاثی درباره اتفاقات دوی چهار در 400 متر دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی ، تصریح کرد: یک ماه قبل از آغاز مسابقات بنابر تصمیم فدراسیون چهار ملی‌پوش دوی چهار در 400 متر در کنار هم قرار گرفتند تا بیشتر با یکدیگر هماهنگ باشند. ما تمامی نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کردیم و هر شب با آنها جلسه داشتیم، اما نمی‌دانم به چه دلیلی حین مسابقه تعویض چوب به درستی صورت نگرفت.

غیاثی: طهماسبی به کشور خیانت کرد

غیاثی ادامه داد: من بعد از مسابقه با احسان طهماسبی صحبت کردم، اما جواب مرا نداد و اظهار شرمندگی می‌کرد که به نظرم این شرمندگی کافی نیست و او باید به سیستم‌ پاسخگو باشد.

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی درباره احسان طهماسبی گفت: به دلیل کوتاهی در تمرینات نام طهماسبی از لیست تیم ملی حذف شده بود و ما از او قطع امید کرده بودیم، اما با تعهد آقای "آقایی" رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه مبنی بر متنبه شدن طهماسبی ما قبول کردیم که او در تیم قرار بگیرد. انصافا تمرینات خوبی را هم انجام داد و همه از او راضی بودند.

غیاثی درباره جریمه فدراسیون برای طهماسبی، اظهار کرد: کمیته‌ فنی و انضباطی فدراسیون از ایشان توضیح می‌خواهد و ما حتی او را احضار هم کرده‌ایم چرا که او نتوانسته کارهای مورد انتظار را انجام بدهد و باید تنبیه شود. او طبق مقررات جریمه می‌شود، چرا که او فقط به خودش بدی نکرده، بلکه به یک کشور و سه جوانی که با آرزو به اینچئون رفته بودند خیانت کرده است و این که گفته می‌شود شوخی کردم توجیه کننده نیست.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    حالا متخصصین باید نظر بدهند ولی شما ورزشکار پشتی کره رو که ببینی با این که چوب رو رد کرده هنوز داره میدوه ولی ورزشکار پشت سری طهماسبی انگار میخواد بایسته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس