کد خبر 35543
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۵

جمعي از مردم خيابان رودکي تهران در نامه اي به مسئولان خواستار برخورد جدي با اراذل و اوباشي شدند که به بهانه هاي مختلف، اين خيابان را جولانگاه اقدامات خرابکارانه و مخل امنيت عمومي مي کنند.

به گزارش مشرق به نقل از نداي انقلاب، متن اين نامه که خطاب به مسئولان انتظامي – امنيتي به اين شرح است:
به نام خدا
مسئولين محترم نيروي انتظامي و دستگاه هاي امنيتي
همانطور که مي دانيد يکي از موهبتهايي که درهرجامعه شهروندان قدردان آن بوده و آن را همچون نان شب براي خود مي دانند ،«امنيت» مي باشد.
اين که مردم ناموس و اهل و عيال خود را به اعتبار وجود امنيت راهي جامعه کرده و هر کدام به تامين معيشت خود و خانواده هايشان مي پردازند بيانگر آن است که اعتمادي در پس اين آسودگي رواني نهفته است.اما آنچه که باعث شده ما جمعي از اهالي خيابان رودکي اقدام به نوشتن اين نامه نمائيم اين است که متاسفانه يکي دو سالي است که اهالي اين خيابان شاهد جولان عده اي اراذل و اوباشي مي باشند که امنيت اين منطقه را برهم زده است.گرچه مردم دين دار و انقلابي اين خيابان پيش ازاين با همکاري مامورين نيروي انتظامي مجالي به اين اراذل نمي داد اما متاسفانه بعد از آشوب هاي خياباني اي که طي يکي دو سال گذشته به وقوع پيوست،اين اوباش به بهانه فراخوان رسانه هاي ضد انقلابي و ماهواره هاي آن سوي آب، محل تامين معيشت و زندگي مردم را به محلي براي انجام خرابکاري هاي خود تبديل کرده و امنيت و آسايش مردم را سلب کرده اند.
لذا از مسئولين محترم تقاضا مي شود که ضمن برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش اين خيابان، امنيت را به محلي که داراي مردماني انقلابي ،با صفا و متدين هستند بازگردانند.بي شک عدم قاطعيت در اين زمينه موجب خواهد شد که خود مردم براي مقابله با اين اوباش دست به اقدام زده و راسا در اين زمينه وارد عمل شوند. هر چند که معتقديم قانون بايد در اين زمينه اقدامات را انجام دهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس