کد خبر 355181
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

سایت ضد انقلاب گویا در ادامه ترجمه فارسی از مقاله گنجی، به این بخش از مقاله وی، جمله‌ی «و پاسخ‌هایی ارائه کرد که نارضایتی شدید سبزها و روزنامه نگاران را فراهم آورد.» را نیز افزوده است. جمله‌ای که البته در مقاله اصلی آقای گنجی در سایت نشنال اینترست وجود ندارد!

به گزارش مشرق، اکبر گنجی، چهره ضد انقلاب اپوزیسیون‌نشین، در یادداشتی که اخیراً در رسانه نشنال اینترست منتشر کرده است، در بخشی از مطلب خود پیرامون رئیس جمهور روحانی نوشت: «در نیویورک درباره خبرنگار واشنگتن پست، غنچه قوامی و رهبران جنبش سبز از روحانی سؤال شد. او که می داند قادر به حل نزاع هسته‌ای و مشکلات اقتصادی بدون همکاری آیت الله خامنه ای و دیگر قوا نخواهد بود،‌ پاسخ‌هایی ارائه کرد»

سایت ضد انقلاب گویا در ادامه ترجمه فارسی از مقاله گنجی، به این بخش از مقاله وی، جمله‌ی «و پاسخ‌هایی ارائه کرد که نارضایتی شدید سبزها و روزنامه نگاران را فراهم آورد.» را نیز افزوده است. جمله‌ای که البته در مقاله اصلی آقای گنجی در سایت نشنال اینترست وجود ندارد!

گنجی همچنین با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در زمینه حقوق بشر، در همین مقاله می‌نویسد:‌ «جدال با جهانشمولی حقوق بشر با توسل به "نسبی‌گرایی فرهنگی"، از یک حقوقدان ناامید کننده است. حقوق بشر غربی و شرقی، یا دینی و غیر دینی وجود ندارد!»


 
*قبل از گنجی، کسان دیگری هم در داخل ایران نیز در مواضعی گاه و بیگاه، نارضایتی خود را از رفتارهای رئیس جمهور روحانی ابراز داشته‌اند!

«روحانی به وعده‌هایش وفا نکرد»، «دولت دروغ‌گو است»، «انتظار بیشتری از دولت داریم» و «حرف‌های روحانی برای بی‌بی شلوارک هم نمی‌شود!» همگی تک جملاتی هستند که افراد اشاره شده، بصورت کنایه خطاب به دولت آقای روحانی مطرح کرده‌اند.

این در حالی‌است که اگرچه برخی مقامات دولتی، تاکنون پیرامون مواردی همچون حصر سران فتنه، برائت از رخدادهای ضد امنیتی سال 88 و یا مخالفت با قوانین مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، موضعی نزدیک به عوامل سال 88 را اتخاذ و بیان کرده‌اند اما پر واضح است که رفتارهای رئیس جمهور روحانی و نظراتش با وجود تأکیدات متظاهرانه یک جریان سیاسی داخلی؛ در سمتی نیست که به نفع اصلاح‌طلبان و یا جریان‌های خارج‌نشین ارزیابی شود.

همچنین در این زمینه لازم به ذکر است که افرادی و رسانه‌هایی در کشور هستند که در سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری دولت دوازدهم؛ درباره دو مسئله‌ی «حفظ ظرفیت جنبش سبز» و «ضرورت اقناع اپوزیسیون»! سخن گفته و یا مطلب نوشته‌اند.

پر واضح است که این افراد در مقطع کنونی نیز اعتقاد خود را از دست نداده و انتظار می‌کشند تا برخی رفتارهای دولت و رئیس جمهور را تعبیر به هم‌افزایی با دو مسئله اشاره شده کنند.

اتفاقی که البته تاکنون رخ نداده و عصبانیت آقای گنجی و رسانه‌های ضد انقلاب از مواضع رئیس جمهور روحانی نیز مؤید همین مدعاست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جنبش سبز ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
    0 0
    نمونه کار ما را در عاشورای 88 دیدید. اگر شده باشه همه مملکت را به آتش بکشیم اما به هدفمان میرسیم.درود بر شرف و وجدان آزادی خواه اصلاح طلبان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس