کد خبر 3551
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۱

يک منبع آگاه با اشاره به ارتباط دلال روابط ايران و آمريکا با رئيس دفتر رئيس جمهور، ارتباط گرفتن اميراحمدي با رحيم مشايي را تحت تاثير باند حاکم بر دفتر نمايندگي ايران در سازمان ملل که مخالف سياست‌هاي دولت دهم است، عنوان کرد.

به گزارش مشرق، يکي از ايرانيان مقيم آمريکا که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با ‌شبکه خبر دانشجو، با انتقاد از دفتر نمايندگي ايران در سازمان ملل به خاطر ارتباط با جريان هاي ضدجمهوري اسلامي از جمله هوشنگ اميراحمدي گفت: نفوذ اميراحمدي و ارتباط وي با اسفنديار رحيم مشايي تحت تاثير چهره هاي باقي مانده از دولت اصلاحات در بدنه دفتر نمايندگي ايران در سازمان ملل است که عميقا با دولت کنوني مخالفند.
اين منبع آگاه با هشدار درباره حاکميت جريان مخالف دولت بر نمايندگي جمهوري اسلامي در نيويورک، قسمتي از مسائل پيش آمده در ارتباط با همايش ايرانيان مقيم آمريکا و همچنين قدرت گرفتن منافقين و سلطنت طلب ها در ايالات متحده را ناشي از کم کاري اين دفتر دانست.
نام فرد مورد نظر به درخواست وي و به خاطر ارتباطي که با دفتر ايران در سازمان ملل دارد، عنوان نشده است.
کيان تاجبخش نماينده بنياد سوروس در ايران نيز در جلسه دادگاهش، هماهنگ کننده ارتباط محمد خاتمي رئيس جمهوري سابق ايران با جرج سورس رئيس مهمترين بنياد مروج انقلاب هاي رنگي جهان در آمريکا را محمد جواد ظريف مسئول سابق دفتر نمايندگي جمهوري اسلامي در سازمان ملل اعلام کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس