کد خبر 354999
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

رئیس دفتر اطلاع رسانی رئیس جمهور عراق سفر حیدرالعبادی نخست وزیر این کشور به تهران را تائید کرد و از سفر رئیس جمهور عراق به عربستان در هفته جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، " ناصر العکیلی"  رئیس دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم سفر " حیدر العبادی" نخست وزیر این کشور به تهران را تائید و از سفر "فواد معصوم" رئیس جمهور عراق به ریاض خبر داد.

وی اظهار داشت: آقای العبادی دوشنبه و یا سه شنبه هفته جاری در صدر یک هیات اقتصادی و سیاسی به منظور گسترش روابط با کشور دوست و همسایه ایران وارد تهران خواهد شد و با مقامات بلند پایه این کشور از جمله رئیس جمهور و رئیس مجلس و دبیر شورای عالی امنیت دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

العکیلی همچنین از سفر "فود المعصوم" به ریاض خبر داد و گفت: آقای رئیس جمهور نیز هفته جاری به منظور گسترش روابط و بازکردن صفحه‌ای جدید در روابط بغداد و ریاض وارد پایتخت عربستان خواهد شد و با پادشاە و دیگر مقامات بلند پایه این کشور دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

العکیلی در پاسخ به این سوال که آیا سفر معصوم به عربستان به حکم اخیری که علیه آیت الله نمر صادر شده است ارتباط دارد یا خیر؟ اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: در این باره اطلاعی در اختیار ندارم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس