کد خبر 354634
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

طبق هماهنگی به عمل آمده با کالج زبان آکسفورد دانشگاه آزاد، دانشجویان دکتری می توانند مدرک جایگزین آیلتس را ارائه کنند.

به گزارش مشرق، با توجه به بند 3 مصوبه هشتادمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با کالج زبان آکسفورد وابسته به واحد آکسفورد در انگلستان، نظر به اینکه دانشجویان دوره های دکتری قبل از فراغت از تحصیل نیازمند ارائه مدرک آزمون IELTS هستند، در صورت تمایل می توانند با ثبت‌نام و شرکت در کلاس های فشرده زبان انگلیسی در کالج زبان آکسفورد (OLC) گواهینامه پایان دوره دریافت و آن را به عنوان جایگزین مدرک IELTS به دانشگاه ارائه کنند.

این دوره، دو ماهه و به صورت فشرده در واحد آکسفورد برگزار می شود و ابتدا یک آزمون با نظارت معاونت بین‌الملل دانشگاه آزاد جهت تعیین سطح زبان انگلیسی از متقاضیان به عمل خواهد آمد.

در صورت پذیرفته شدن در این مرحله و کسب حد نصاب نمره تنها گذراندن دوره دو ماه در واحد آکسفورد لازم است، در غیر اینصورت و بر اساس نمره کسب شده، لازم است حداقل یک دوره دو ماهه نیز علاوه بر دوره فوق در ایران، در محل دانشگاه بگذرانند.

از علاقمندان دعوت به عمل می آید جهت ثبت نام غیر حضوری با دریافت فرم از سایت مربوط به کالج زبان آکسفورد به آدرس www.oxford-languege-college.org.uk مراجعه و فرم را تکمیل کنند و یا با مراجعه حضوری به نماینده کالج زبان آکسفورد مستقر در دفتر معاونت بین الملل دانشگاه آزاد واقع در انتهای بزرگراه شهید ستاری، میدان دانشگاه، بلوار شهدای حصارک، سازمان مرکزی دانشگاه، ساختمان شماره 2 طبقه 4 ثبت نام فوق را انجام دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    چه سودی می کنن این صاحبان کلاهبردار آموزشگاه های زبان. تو ذهن مردم القا می کنن که باید حتما برن کلاس در حالی که بنده به عنوان کارشناس آموزش زبان میدونم که الان با اینهمه نرم افزار تعاملی و سایت و فیلمهای آموزشی نیازی به کلاس نیست. ترمی (دو ماه) 30 هزار تومان میدن به اونا (به اصطلاح مدددرررسسس) خودشون جزء میلیاردرای شهر میشن. ای کاش می تونستم درباره جو این مکانها هم بگم اما متاسفانه قابل انتشار نیست.
  • مجید ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    جای بی اعتبار نمیشه با مدرک زبان بی اعتبار , با اعتبار کرد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس