کد خبر 354040
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳

بازیکن سابق تیم استقلال گفت: اطرافیان قلعه‌نویی کسانی هستند که برای باشگاه سودی ندارند و فقط ضرر آنها متوجه استقلال است.

به گزارش مشرق، حسن روشن از بازیکنان سابق تیم استقلال در این سالها از منتقدین علی فتح ا... زاده بوده‌است و پس از جدا شدن وی در مورد اطرافیان سرمربی استقلال صحبت می کند. وی، اعتقاد دارد که اطرافیان امیرقلعه‌نویی برای این تیم سودی نداشته و به باشگاه ضرر می رسانند.

 شما این روزها منتقد اطرافیان قلعه نویی هستید!
بله  اطرافیان قلعه‌نویی کسانی هستند که برای باشگاه سودی ندارند و فقط ضرر آنها متوجه باشگاه استقلال است. اینکه قلعه‌نویی می‌گوید مگر کار بدی می‌کنم که به افرادی نان می‌رسانم، این حرف اشتباه است و قشنگ نیست؛ چراکه با پول بیت‌المال به اسم خود به این افراد نان می‌رسانی و این مسأله برای باشگاهی که ادعا دارد و مردم نیز توقعات زیادی از عملکرد تیم دارند خوب نیست. 

 از دید شما این افراد بدون انجام کار حقوق دریافت می کنند؟
باید بگویم این درست نیست که مثلا به من بگویند روشن تو هر ماه به باشگاه بیا و کاری هم انجام نده و فقط حقوقت را بگیر و برو. این مسائل باید در این باشگاه ریشه‌کن شود. این موضوع زمانی درست می‌شود که واقعا مسئولان باشگاه به واقعیت‌ها پی ببرند و کمیته فنی انتخاب‌های درستی داشته باشد. قول‌های افراد باید قول باشد که در آینده دچار این مسائل نشوند.

 شما قبلا اعلام کردید بازنشسته هستید و نمی‌خواهید سرمربی استقلال شوید!
بله همانطور که گفتم من به دنبال سرمربیگری و مدیرعاملی در باشگاه استقلال نیستم و تمام صحبت‌هایی که می‌کنم، حرف‌های مردم است چراکه این مردم در مجامع عمومی از ما می‌خواهند که نظرهایشان را بازگو کنیم. در صحبت‌های شنیده شده از مردم موضوعی که نظر من را جلب کرد این بود که باشگاه استقلال فقط افرادی را که از لحاظ مالی غنی هستند، به باشگاه راه می‌دهند؛ در غیر این صورت افراد بی‌پول جایی در این باشگاه نخواهند داشت. امیدوارم به این موضوعات رسیدگی شود و هر چه سریعتر مشکلات باشگاه حل شود تا ما پیشکسوتان این تیم بتوانیم نفس راحتی بکشیم.

منبع: روزنامه آرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    اقای روشن تو را خدا دست از سر امیر خان بردار
  • محمدکریمی ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    آقای روشن لعنت بردهانی که بی موقع باز شود. شما هم هیچ سودس برای استقلال نداشته اید. همیشه در زمین حریف بازی می کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس