طي بازديد استاندار خراسان جنوبي از پايگاه هوايي شهيد خلبان حسيني بيرجند، 2ميليارد ريال اعتبار به اين پايگاه اختصاص يافت.

به گزارش مشرق، وجه الله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی با بيان اينکه حفظ و حراست از دست آوردهاي انقلاب اسلامي از ديگر وظايف نيروهاي مسلح و نيروي هوايي است، گفت: در اين زمينه نيز تلاش ها و اقدامات بسيار خوبي از سوي نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران صورت گرفته که قابل تقدير است.

وي به بازديد انجام گرفته از اين مرکز اشاره کرد و ادامه داد: در اين بازديد از توانمندي ها ،ظرفيت ها و پتانسيل موجود در اين مرکز بازديد کرده و از نزديک در جريان مسائل و مشکلات آنها نيز قرار گرفتيم. وي با بيان اينکه مقرر شد براي رفع برخي از اين موانع 2ميليارد ريال اعتبار به اين مرکز اختصاص يابد، گفت:اميد است بتوان در گام هاي بعدي در زمينه اختصاص اعتبار به اين مرکز اقدامات ديگري نيز به انجام رساند.

خدمتگزار به امنيت موجود در ايران اشاره کرد و ادامه داد: اينکه امروز ايران به عنوان يک کشور قدرتمند در دنيا مورد توجه است به برکت حضور مردم و حمايت آنان از دولت ونظام و نيز تلاش شبانه روزي نيروهاي مسلح در تمامي بخش ها و رده ها است.

منبع: موج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سینا ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    1 0
    آخه 2 میلیارد ریال شد کمک؟؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس