کد خبر 352741
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران انفجار تروریستی اخیر در صنعا که باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها انسان بیگناه شد را محکوم و با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرد.

به گزارش مشرق، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی اخیر در صنعا که موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها انسان بیگناه شد، با خانواده‌های قربانیان این اقدام کور و غیر انسانی ابراز همدردی کرد.

افخم با اشاره به توافق اخیر بین رئیس جمهور یمن و نمایندگان معترضان پایبندی همه طرف‌ها نسبت به توافق به عمل آمده را بسیار مهم خواند.

وی خاطرنشان کرد: هوشمندی مردم یمن و همراهی و همفکری همه طرف‌ها در روند سیاسی، ریشه پدیده شوم تروریسم را در این کشور خواهد خشکاند.

امروز در استان «حضرموت» یمن،  عناصر القاعده در «المکلا» و صحرای «العبر» 2 انفجار تروریستی انجام دادند که طی آن بیش از 20 نظامی ارتش این کشور کشته شدند و 13 تن زخمی شدند.

پیش از آن نیز یک انتحاری القاعده با بستن کمربند امنیتی، خود را در نزدیکی یک ایست بازرسی و محل تجمع انصارالله یمن در «صنعا» پایتخت یمن منفجر کرد که به گزارش وزارت بهداشت یمن، 47 نفر کشته و بیش از 70 تن زخمی شدند.

این انفجار انتحاری در میدان «التحریر» صنعا که مرکز اعتراض‌های مردمی و انقلابیون یمن است، صورت گرفت.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس