کد خبر 352409
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

مرتضی موسی فعال حقوق بشری ترکمنی گفت: داعش پس از ربودن "ایمان محمد یونس السلمان" نماینده ترکمن که از اهل تسنن بود وی را اعدام کرد اما از تحویل جنازه وی به خانواده اش خودداری کرده است.

به گزارش مشرق، پایگاه الغدپرس نوشت: فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد: نیروهای وابسته به لشگر24 پیاده عراق طی کمینی موفق، یک عامل انتحاری که کمربند انفجاری در منطقه ابوغریب بر تن داشت را به هلاکت رساندند.

در بیانیه فرماندهی عملیات بغداد آمده است: این عملیات پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیت عامل انتحاری برای حمله به افسران امنیتی در منطقه ابوغریب انجام شد.

داعش از تسلیحات 21 کشور استفاده می‌کند

از سوی دیگر یک گروه مستقل پژوهشی ناظر تسلیحات بین المللی فاش کرد: داعش از تسلیحات و مهمات ساخت 21 کشور از جمله چین، روسیه و آمریکا استفاده می کند.برخی از سلاح های ساخته شده در ایالت میزوری آمریکا هستند.

اعدام نماینده سنی پارلمان به دست تکفیری ها

مرتضی موسی فعال حقوق بشری ترکمنی گفت: داعش پس از ربودن ایمان محمد یونس السلمان نماینده ترکمن که از اهل تسنن بود وی را اعدام کرد اما از تحویل جنازه وی به خانواده اش خودداری کرده است.وی افزود: خانواده این قربانی به اطلاع ما رسانده اند که داعش خبر اعدام ایمان محمد یونس السلمان را به آنها ابلاغ کرده است.

جذب تروریست از میان ترکیه ای‌ها

نشریه نیوزویک آمریکا در گزارشی از جذب نیرو از سوی داعش از ترکیه پرده برداشت و نوشت: داعش زنان و کودکان در ترکیه را هدف قرار داده و به دنبال جذب و راضی کردن آنها برای حرکت به سوریه و عراق است.

سقوط یک بالگرد ارتش عراق در شمال شهر تکریت

شاهدان عینی از سقوط یک بالگرد ارتش عراق در شمال شهر تکریت در استان صلاح الدین خبر داد و افزودن: این بالگرد در نزدیکی کارخانه تولید کود شیمیایی در بیجی در 60 کیلومتری شمال تکریت سقوط کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس