کد خبر 352316
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

بعد از بازنشسته شدن آصف سندهیله، دریادار ذکا‌ءالله در مراسمی رسمی به عنوان فرمانده جدید نیروی دریایی پاکستان منصوب و بر تلاش برای امنیت آب‌های منطقه و برقراری روابط خوب با کشورهای همسایه تأکید کرد.

فرمانده جدید نیروی دریایی پاکستان+عکسبه گزارش مشرق، فرمانده ارتش پاکستان روز گذشته طی مراسمی که در اسلام‌آباد برگزار شد آصف‌سندهیله فرمانده نیروی دریایی را بازنشسته و دریادار ذکا‌الله را به جای وی به عنوان فرمانده جدید نیروی دریایی پاکستان منصوب کرد.

آصف سندهیله در سخنرانی خود گفت: افزایش توان دفاعی و نظامی نیروی دریایی همیشه در اولویت قرار داشته به همین دلیل شبه‌نظامیان نتوانسته‌‌اند در عملیات‌های اخیر خود به اسکله نیروی دریایی موفق شوند.

وی افزود: استخدام جوانان بلوچ در دستور کار نیروی دریایی قرار گرفت و تعداد زیادی از بلوچ‌ها به عضویت نیروی دریایی درآمده و باعث تقویت ارگان‌های مختلف آن شدند.

ذکا‌الله فرمانده جدید نیروی دریایی پاکستان نیز بیان کرد: کشور با مشکلات امنیتی مواجه است و اقتصاد پاکستان وابسته به مسیرهای آبی است بنابراین تأمین امنیت آبهای منطقه و برقراری روابط خوب با کشورهایی که مرزهای آبی مشترک با پاکستان دارند را در اولویت قرار می‌دهد.

وی افزود: نیروی دریایی پاکستان تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا به وظیفه خود برای تأمین امنیت آبهای منطقه عمل کند.

ذکا الله اظهار امیدواری کرد بتواند زمینه پیشرفت نیروی دریای در تمام زمینه‌ها را فراهم کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس