کد خبر 352248
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات گفت: 27 استاندار کشور مشاور امور روحانیت دارند و مابقی آنها در آینده‌ای نزدیک مشاوران خود را انتخاب می‌کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین داود نمازی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم، گزارشی از فعالیت‌های چند ماهه این دفتر ارائه کرد و گفت: تعامل دو سویه بین وزارت کشور و بزرگان حوزه و مراجع تقلید مورد تاکید بوده و ما در صدد هستیم علاوه بر اینکه پیشنهادات و دغدغه‌های این بزرگان را به مسئولان وزارت کشور منتقل کنیم، اقداماتی که وزارت کشور در راستای این پیشنهادات انجام می‌دهد را برای آنها تشریح کنیم.

وی با ابراز خرسندی از دیدارهای خوبی که با بسیاری از مراجع عظام تقلید، بزرگان حوزه و ائمه جمعه استان‌ها انجام شده است، تصریح کرد: در برخی استان‌ها مسئولان اجرایی مشکلاتی با ائمه جمعه آن استان دارند بنابراین تلاش می‌شود این دغدغه‌ها به شکل مطلوبی برطرف شود.

نمازی تصریح کرد: متاسفانه برخی اخبار و اطلاعاتی که به بزرگان حوزه داده می‌شود با واقعیت‌ها همخوانی ندارد و ما در صدد شفاف‌سازی هستیم.

مشاور وزیر کشور از انتخاب مشاور امور روحانیت برای 27 استاندار کشور خبر داد و افزود: امیدواریم 4 استاندار دیگر نیز در آینده‌ای نزدیک مشاوران امور روحانیت خود را معرفی کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس