کد خبر 351331
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳

فردی که تصور شده دونالد پین نماینده کنگره آمریکا از ایالت نیوجرسی بوده توانسته در کنفرانس سالانه بنیاد قفقاز و مراسم شام به اوباما نزدیک شود.

به گزارش مشرق، در تازه‌ترین نمونه از موارد نقض امنیتی از سوی سرویس مخفی آمریکا یک فرد ناشناس که مدعی شده از اعضای کنگره است توانسته اواخر شنبه شب در مراسمی که در آن باراک اوباما حضور داشته شرکت کند.

به گزارش دیلی میل، فردی که تصور شده دونالد پین نماینده کنگره آمریکا از ایالت نیوجرسی بوده توانسته در کنفرانس سالانه بنیاد قفقاز و مراسم شام به اوباما نزدیک شود. بر اساس این گزارش این حادثه سومین مورد از نقض امنیتی در محوطه کاخ سفید در روزهای اخیر به شمار می رود. افشای موارد متعدد نقض امنیتی در محوطه کاخ سفید موجب تشدید انتقادات از عملکرد سرویس مخفی آمریکا شد و این مساله در نهایت منجر به استعفای مدیر سرویس مخفی آمریکا شده است.

پیش از این عمر گونزالس، از کهنه‌سربازان جنگ عراق که چاقویی در دست داشت، در حالی که در طبقه اصلی محل سکونت خانواده رئیس‌جمهوری می‌دوید، توسط یک مأمور امنیتی متوقف شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آژیر ورودی کاخ سفید خاموش شده بود. مقام‌های آمریکایی که نامشان فاش نشده به چندین رسانه آمریکایی گفته‌اند که گونزالس در روز ۱۹ سپتامبر توانست تا "اتاق شرقی" بزرگ‌ترین اتاق در اقامتگاه رئیس‌جمهوری آمریکا که از آن به شدت حفاظت می‌شود، پیش برود.

پیشتر گفته شده بود که عمر گونزالس مدت کوتاهی پس از پریدن از روی نرده‌های کاخ سفید متوقف شده است.‬
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس