کد خبر 350704
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۰

سرعتی‌ترین بانوی دونده ایران می‌گوید در داخل کشور رقیب جدی ندارد و به همین دلیل لازم است در مسابقه‌های بین‌المللی بیشتری برای کسب آمادگی هرچه بهتر حضور پیدا کند.

به گزارش مشرق، مریم طوسی پس از ناکامی در رسیدن به مدال بازی‌های آسیایی اظهار کرد: رقبای خیلی سختی داشتم و آن‌ها از سال‌های گذشته قوی‌تر پا به بازی‌های آسیایی گذاشته بودند که باعث شد چند تن از ورزشکارانی که عنوان دوم و سوم آسیا را داشتند حتی به فینال نرسند. من نیز بهترین رکورد فصلم را زدم ولی در نهایت پنجم شدم. هرچند نسبت به دوره پیش که عنوان هشتمی را به دست آوردم نتیجه بهتری کسب کردم.

بانوی دونده سرعتی ایران افزود: اگر می‌توانستم رکورد اصلی خودم را بزنم حتما به مدال می‌رسیدم، برای موفقیت در بازی‌های آسیایی باید در چندین مسابقه حضور یابیم چرا که حضور در مسابقه‌های مختلف کمک می‌کند تا در رقابت‌هایی مانند بازی‌های آسیایی موفق عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته من فقط یک مسابقه داشتم، از سوی دیگر متاسفانه در ایران رقیب جدی ندارم و از همان اول از همه رقبای خود جلوتر می‌زنم. این موضوع باعث می‌شود که نتوانم رقابت جدی داشته باشم به همین دلیل نیاز دارم در مسابقه‌های بین المللی بیشتری شرکت کنم.

طوسی در پایان ابراز امیدواری کرد در مسابقه‌های پیش رو با آمادگی بیشتری حاضر شود.

به گزارش ایسنا، مریم طوسی در رقابت‌های دوی 100 متر بازی‌های آسیایی عنوان هفتم و در دوی 200 متر نیز عنوان پنجم را به دست آورد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس