پیشکسوت وزنه‌برداری کشورمان گفت: درهای فدراسیون وزنه‌برداری بسته شده و کسی را به آنجا راه نمی‌دهند.

به گزارش مشرق، محمد نصیری قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان در خصوص عملکرد تیم وزنه‌برداری کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: بهتر بود که این بازی‌های را نبینم و خودم هم دوست نداشتم این کار را انجام بدهم. زمانی که در وزنه‌برداری نیستم دلیلی ندارد مسابقه‌های آن را هم تماشا کنم. واقعا دلم برای وزنه‌برداری سوخت که چنین نتایجی کسب کرد.

وی ادامه داد: چرا آقایان پیش از اعزام تیم به وزیر ورزش دروغ گفتند و اعلام کردند که شرایط تیم خوب است؟ مگر وزیر ورزش شخصیت کمی است که به او دروغ می‌گویند؟ مطمئن باشید یک روزی این دروغ‌ها برملا می‌شود. نمی‌خواهم از این کلمه استفاده کنم اما وزنه‌برداران بدبخت شدند که چنین نتایجی کسب می‌شود.

پیشکسوت وزنه‌برداری کشورمان تصریح کرد: 46 سال پیش رکوردی را ثبت کردم که آقایان هر روز می‌گویند که این رکورد را در تمرین زده‌اند اما هنوز نتوانسته‌اند این کار را انجام دهند. واقعا انجام برخی کارها خجالت دارد.

نصیری در پاسخ به این سوال که آیا تیم وزنه‌برداری کشورمان می‌تواند در مسابقات جهانی که 45 روز دیگر برگزار می‌شود موفق شود، عنوان کرد: آقایان خودشان بهتر می‌دانند. این بازی‌های آسیایی بود که چنین نتایجی به دست آمد.

وی درباره اینکه علیرضا دبیر گفته کوروش باقری باید به تیم ملی برگردد گفت: نمی‌گذارند باقری برگردد اما کاش همه می‌دانستند باقری برای چه به بیمارستان رفت. مطمئنا خیلی از حقایق در آینده برملا می‌شود.

نصیری خاطرنشان کرد: من کاری به شورای شهر و انتخابات آن ندارم اما درهای فدراسیون وزنه‌برداری بسته شده و کسی را به آنجا راه نمی‌دهند. انگار پیشکسوتان می‌خواهند رضازاده را بخورند!
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بداقا ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    تنها چیزی که این سالها فهمیدیم این بوده که هرکی بیرون گود مونده انتقاد تند کرده..
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    ثابت شد که چگونه ظلم به بهداد سلیمی کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس