کد خبر 348809
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶

قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی گفت: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به من لطف داشت.

به گزارش مشرق، بهداد سلیمی در گفت‌وگویی تلویزیونی در مورد بهادر مولایی که از رقابت‌های دوضرب انصراف داد، گفت: در این بخش سلامتی بهادر مهم بود و او از این به بعد باید به دنبال کارهای درمانش برود.

وی در مورد اینکه چرا رکورد جهان را نزد، گفت: 50 روز دیگر باید در قهرمانی جهان شرکت کنم اگر به خودم فشار می‌آوردم ریکاوری سخت می‌شد. در واقع فشار بیش از حد ریسک بود. مصدومیت زانو داشتم، ترجیح دادم با همین وزنه‌ها کار را تمام کنم. دیگر فشار و رکوردها بماند برای قهرمانی جهان.

سلیمی در مورد رقبایش در بازی‌های آسیایی 2014 گفت: برای اولین بار بود که با حریف چینی‌ام رقابت می‌کردم و او وزنه‌های خوبی زد. وزنه‌بردار تایوانی هم عالی بود. در مجموع نسبت به سال‌های قبل در فوق سنگین وزنه‌های خوبی زده شد.

وی در مورد تعریف و تمجید آیان از او گفت: از رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تشکر می‌کنم. او همیشه به من لطف داشته است.

قهرمان وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی در مورد مدال نقره رستمی گفت: کیانوش تمام تلاش خود را کرد. وزنه‌هایی که زد دو کیلو کمتر از رکورد 2011 جهان وی بود که با آن رکوردها قهرمان شد. به هر حال وزنه‌بردار چینی کاری را کرد که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد. از جمله خود من هم هیچگاه فکر نمی‌کردم وزنه‌بردار چینی آن وزنه را بزند. او سال گذشته در 77 کیلو وزنه‌بردار متوسطی بود و کار عجیب و غریبی را انجام داد.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی فقط مدال طلا ملاک است بنابراین چین آمده بود تا در تمام اوزان مدال طلا بگیرد. معتقدم چین یکی از بهترین تیم‌های تاریخش را به بازی‌های آسیایی اعزام کرد.

سلیمی با بیان اینکه حضور سوریان در سالن افتخار بزرگی برایم بود در مورد عملکرد ناموفق نصیر شلال گفت: نواب دو سال از رقابت‌ها دور بود و استرس داشت و نتوانست هیجانش را کنترل کند در غیر این‌صورت حقش بود که طلا بگیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امير ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    آقاي سليمي ميتونستي ركورد آقاي رضا زاده رو بزني ولي نزدي/دليلي هم واضع هست
  • مهدی مرادیفر ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    بهدادجان اخه رضا زاده چطور میزاره به رکوردش نزدیک بشی عزیز برادر مردانگی کن بساط این مافیا را درهم بزن چون مردم میفهمند ؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس