« علی شمخانی» نماینده ولی فقیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که به لبنان سفر کرده است، با « سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب الله لبنان دیدار و گفت وگوکرد.

شمخانی: حزب الله وزنه تعادل سیاسی و امنیتی لبنان است/ نصرالله: مقابله با تهدیدات فزاینده تروریسم تکفیری نیازمند اقدامات غیرنمایشی است
به گزارش مشرق، شمخانی در این دیدار با تجلیل از نقش ارزنده حزب الله در دفاع از امنیت و ثبات در لبنان اظهار داشت: بی شک جامعه لبنان همواره مدیون مجاهدت کم نظیر وقهرمانانه جوانان رشید حزب الله در مبارزه پیشگیرانه با تهدید تروریسم تکفیری خواهد بود.

وی هوشمندی و رویکرد راهبردی حزب الله در مشارکت و مدیریت تهدیدات پیش روی جامعه لبنان را در نفوذ و موفقیت رو به افزایش حزب الله در تحولات این کشور، تعیین کننده دانست.

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی، خاطرنشان کرد: اعتماد مردم لبنان به مسئولین و اقدامات حزب الله اصلی ترین سرمایه ای است که ضامن توسعه نقش و کارکرد حزب الله به عنوان وزنه تعادل در محیط سیاسی و امنیتی لبنان است.

سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله نیز در این ملاقات با اشاره به تهدیدات کم سابقه و پیچیده ای که موجودیت و ثبات منطقه را مورد هجوم قرار داده است، اظهارداشت: اولویت حزب الله در حوزه مقابله با تهدیدات ، تروریسم تکفیری و جلوگیری از انتقال بحران و ناامنی به جامعه لبنان وحفظ و تقویت ثبات و وحدت ملی این کشوراست.

وی با قدردانی از حمایت مستمر جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت و مبارزه با تروریسم افزود: مقابله با تهدیدات فزاینده تروریسم تکفیری نیازمند اقدامات غیرنمایشی و همچنین اجتناب از رفتارهای دوگانه و مشکوک است.

شمخانی دوشنبه شب در راس یک هیات امنیتی و سیاسی برای گفت وگو با مقامات و مسئولان لبنانی وارد بیروت پایتخت این کشور شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    هنگام جهاد و مبارزه نزدیک است یاران آماده شوند
  • ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    رفته اند برای مبادله اسرا و میانجی گری
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    شمخانی مسئولیتش چیه؟ این کارها به نیروی قدس مربوطه نه اینها... این یک جا و یک کار را دیگه بزارید درست بمونه تو رو خدا... شما همون هسته ای را درست کنید بسه؟
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    0 0
    مگه فرماندهان نیروی قدس مرده اند که کسی بخواد به حزب الله حمله کنه. شهدای سپاه ایران همیشه زنده اند
  • سعید ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    0 0
    نیروی قدس یک نیروی تحت فرمان و مجری اوامر هست و نه یک نیروی تصمیم گیر. تمامی تصمیمات رو مقام معظم رهبری و شورای عالی امنیت ملی میگیرن نه کسی دیگه ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس