کد خبر 349678
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تیم در دو بازی گذشته خوب کار کرده و ما به بازیکنان و کادر فنی امیدواریم.

به گزارش مشرق، پندار توفیقی در خصوص جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: دراین جلسه مسائل روز باشگاه مورد بحث قرار گرفت و همچنین در مورد آکادمی باشگاه استقلال صحبت‌هایی انجام شد.

وی افزود: ما روی آکادمی باشگاه استقلال زوم کرده‌ایم و اتفاقا آقایان دین‌محمدی و صالح‌نیا در این جلسه حضور داشتند و توضیحاتی را در مورد امکانات مجموعه ارائه کردند هیات مدیره نیز توجه ویژه‌ای به آکادمی استقلال دارد و دوست داریم بعضی مواقع هیات مدیره درگیر این موضوع باشد که به مباحثی جز تیم بزرگسالان هم بپردازیم. همچنین می‌خواهیم همه اعضا سازماندهی شود و تصمیمات از حالت تک نفره و تک‌قطبی و بدون مشورت خارج شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این نشست در مورد اتفاقات بازی امیدهای استقلال و پرسپولیس صحبتی صورت گرفت یا خیر گفت: آنچه که مسلم است اینکه کمیته انضباطی ما رای را آماده کرده ولی در این خصوص نشست‌هایی را هم با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار کرده و دین‌محمدی باید در آن جلسات هم شرکت کند و با دقت رای مورد نظر صادر خواهد شد.

توفیقی تاکید کرد: به جرات بگویم در جلسه دیروز کمتر از یک دقیقه در این مورد بحث شد و بیشتر به مباحث زیرساختی پرداختیم. تا جایی که حتی برای دین‌محمدی و صالح‌نیا جالب بود که هیات مدیره حواسش هست که تیم‌های پایه حضور دارند و جزو اولویت‌های باشگاه هستند. تمامی ارکان باشگاه باید بدانند که یکدیگر را ببینند و با هم در ارتباط باشند و همچنین سرمربی تیم پایه نیز به باشگاه بیاید و مسئولان باشگاه هم از آکادمی بازدید دوره‌ای کنند. هدف ما این است اگر در آکادمی کمبودی باشد مورد بحث قرار بگیرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه در خصوص اینکه آیا در جلسه دیروز در مورد نتایج سه هفته اخیر استقلال بحث شد یا خیر گفت: چون این بحث خیلی تخصصی و فنی است هیات مدیره به خودی خود به این موضوع ورود نمی‌کند جز اینکه صلاح بداند از قلعه‌نویی توضیح بخواهد. در جلسه در این مورد بحثی نشد چون بازی فولاد، ذوب‌آهن و نفت تهران را دیدیم و تیم هم خوب بازی می‌کند. شما دیدید وقتی کرار به زمین آمد روند بازی به کلی تغییر کرد و در این بین دست کادر فنی هم کمی بسته است.

توفیقی در ادامه در خصوص اینکه آیا جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته شده یا خیر گفت: قرار نیست با هر بردی پاداش داده شود و یا با هر باختی بازیکنان جریمه شوند. من از سهم خودم صحبت می‌کنم چون استقلال خوب بازی می‌کند و ما به بازی با ملوان امیدوار هستیم. مطمئنا در نیم‌فصل دوم هنر تیم‌ها نمایان خواهد شد.

توفیقی همچنین در خصوص اینکه آیا روز گذشته طلبکاران استقلال با حکم قضایی به باشگاه آمدند یا خیر گفت: من چنین چیزی را ندیدم اما باید قبول کنیم که باشگاه بدهی دارد. در این بین به بعضی‌ها فشار مالی وارد می‌شود و پولشان را می‌خواهند و بعضی‌ها هم نمی‌توانند تحمل کنند و به دنبال پولشان هستند.

توفیقی در پاسخ به این سوال که استقلال تا امروز چقدر بدهی دارد گفت: نمی‌خواهم حرف بدون سند بزنم اما در اسناد و مدارکی که به صورت جسته و گریخته می‌بینم استقلال حدود 40 میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهی دارد که البته این مبلغ بدون اعتصاب مالیات است. بازرسی کل کشور در سال 92 همه چیز را بررسی کرد و ما منتظر گزارش حسابرسی آن هستیم.

وی افزود: در مجموع وضعیت به این گونه است که تعهدات مازاد بر گردن سازمان دولتی است مثلا امسال ما 17 میلیارد بودجه داریم و اگر 100 میلیارد هم درآمد داشته باشیم بیشتر از 17 میلیارد نمی‌توانیم هزینه کنیم چون مبالغ باید اول به حساب خزانه دولت واریز شود و بعد از آن ما درخواست تامین بودجه بدهیم. مادر ابتدا باید به دنبال افزایش بودجه باشیم چون همانطور که اشاره کردند حتی اگر صد میلیارد هم درآمد داشته باشیم بیش از 17 میلیارد نمی‌توانیم هزینه کنیم. الان هم اگر می‌بینید استقلال بدهی دارد به این خاطر است که تعهدات بیش از بودجه مصوب بوده و با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید آن زمان باید به فکر افزایش بودجه بودند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس