کد خبر 349626
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳

کبچر و CLIO4 قرار است ابتدا به صورت محصول کامل (CBU) میهمان بازار کشور شوند و اگر استقبال لازم از آنها صورت بگیرد، ایران خودرویی‌ها نسبت به تولید داخلی‌آنها اقدام خواهند کرد.

 به گزارش مشرق، در شرایطی که رنو نیز مانند برخی دیگر از خودروسازان منتظر مشخص شدن نتیجه نهایی مذاکرات هسته‌ای برای حضوری پر رنگ در ایران است، ایران خودرویی‌ها می‌گویند طی سال جاری دو محصول جدید این شرکت فرانسوی را به سبد خود اضافه خواهند کرد.

آن‌طور که خبر می‌رسد، این دو خودرو «کبچر» و «CLIO4» نام دارند و تا قبل از سال 94، وارد سبد محصولات ایران خودرو خواهند شد. کبچر و CLIO4 قرار است ابتدا به صورت محصول کامل (CBU) میهمان بازار کشور شوند و اگر استقبال لازم از آنها صورت بگیرد، ایران خودرویی‌ها نسبت به تولید داخلی‌آنها اقدام خواهند کرد.

ورود دو محصول جدید رنو به ایران در شرایطی است که خودروساز فرانسوی در انتظار مشخص شدن نتیجه مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب است، چه آنکه اگر این مذاکرات نتایج مثبتی به همراه داشته باشد، این شرکت (رنو) می‌تواند با آسودگی به فعالیت خود در صنعت و بازار خودرو ایران ادامه دهد.

رنویی‌ها تابستان سال گذشته و به دلیل اعمال تحریم‌های مستقیم ایالات‌متحده آمریکا علیه خودروسازی ایران، فعالیت‌های خود را در «جاده مخصوص» تعلیق کردند، اما همواره از تمایل خود برای بازگشت، صحبت به میان آوردند و در این مدت نیز ارتباط شان به‌طور کامل قطع نشد. این هم که ایران خودرو قصد دارد دو محصول جدید رنو را وارد و تولید کند، قطعا از تمایل رنو به تداوم فعالیت‌هایش در ایران حکایت می‌کند و باید دید پس از تعیین تکلیف پرونده هسته‌ای ایران طی دو ماه آینده و با فرض حل و فصل شدن آن، رنویی‌ها چه واکنشی نشان خواهند داد. در میان محصولات رنو، در حال حاضر تنها تندر90 است که برای خود جایی در صنعت خودرو ایران دارد. گویا دیگر خبر از مگان نیست.
دو محصول جدید رنو در راه ایران+تصاویر
دو محصول جدید رنو در راه ایران+تصاویر
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    چنان میگه استقبال که انگار چند درصد از مزدم توانایی خرید ماشین 80-90 میلیونی دارن من از همین الان میگم قیمت همین حدودا باشه استقبالی صورت نمیگیره یعنی نمیتونه بگیره چرا که پولی دست مردم نی قیمت حدود 30-40 باشه شاید
  • قلی ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    مشرق جان خواهش میکنم خودت بررسی کن من جواب میخوام چرا فرانسه؟!! بخاطر موشکهای اگزوسه ای که به عراق داد؟ بخاطر هواپیماهای میراژ و سوپراتانداردی که به عراق داد؟ بخاطر رادارهای تامپسونی که به عراق داد؟ بخاطر مواضع شدیدا ضدایرانی اش در مذاکرات هسته ای آخه فرانسه چی داره و چیکار کرده که اینقدر باج بهش میدیم؟!!! مشرق عزیزم برادران من برید تحقیق کنید که این شراب خورهای فرانسوی تو صنعت خودرو هم حرفی برا گفتن ندارند.
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    بابا فسقلی ایران مگه چی داره؟وطن فروشی نمی کنم ولی ما که حتی توان تولید پراید را نداریم و فقط بلدیم مونتاژ کنیم،ما بلدیم از چین سفارش بدیم برامون یه گوشی Dimo,GLX درست کنه پس لطفا ساکت.
  • tandis ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    امیدواریم ایران خودروئی ها این بار دوباره مثه مگان به پلت فرم این دو محصول گند نزنند و یه پلت فرمی مثه تندر 90ازتوش دربیارن ظاهر هر دوتاش که خوش تیپه حالا ببینیم کپی ایرانیش چقدر شبیه تابوت میشه
  • serena ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    Afarin...
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    فرانسه هیچی نداشته ولی با استعمار آفریقا جز ابرقدرتهای دنیا شده
  • کمال ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    ای خدا ایا روزی میاد که من سوار این ماشین زیبا بشم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس