کد خبر 349069
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

منابع امنیتی عراقی از تسلط نیروهای امنیتی بر جاده‌های العظیم-دلی عباس و سدحمرین-الشهوانی، همکاری موثر پیشمرگه با ارتش و افزایش نارضایتی در موصل و هراس تکفیری‌ها از این موضوع خبر دادند.

به گزارش مشرق، پایگاه النهرین نوشت: سرلشگر عبدالامیر الزیدی فرمانده عملیات دجله گفت: نیروهای ارتش موفق به تسلط بر جاده العظیم-دلی عباس و جاده سدحمرین-الشهوانی شدند و خسارات و تلفات سنگینی به تروریست ها وارد کردند.

وی افزود: نیروهای ارتش به شکل کامل سده الصدور را از لوث تروریست ها پاکسازی کردند.

سوزان بکر حسین نماینده ائتلاف کردستان گفت: ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه به هماهنگی نظامی علیه داعش ادامه می دهند که این موضوع سبب تسریع در آزادی برخی مناطق شده است.وی افزود: داعش اگر این هماهنگی ادامه پیدا کند در اسرع وقت نابود می شود.

منابع عشایری در فلوجه اعلام کردند: انقلابیون عشایری در داخل فلوجه هماهنگی های لازم را برای حمله به سرکرده های برجسته داعش در راستای طرح از پیش طراحی شده انجام داده اند.

از سوی دیگر سعد البدران یکی از شیوخ عشایر موصل اعلام کرد: گروهک داعش بر اقدامات ظالمانه خود علیه ساکنان موصل افزوده اند و به دنبال بیعت گرفتن از بزرگان، سران عشایر و شخصیت های دینی به هر قیمتی هستند.

وی افزود: طی روزهای گذشته تعدادی از بزرگان و شخصیت های دینی بازداشت و بسیاری دیگر هم اخراج شده اند و علت آن عدم بیعت با البغدادی بوده است.

البدران تاکید کرد: داعش به ساکنان اعتمادی ندارد و نگران اقدامات احتمالی ضد خود است.به علت افزایش نارضایتی عمومی بسیاری از تروریست های داعش از اطراف شهر به داخل مناطق و بازارهای عمومی وارد شده اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس