کد خبر 349039
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان هنگام گشت زنی در محور نهبندان به زاهدان به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور توقف دادند.

وی گفت: راننده خودرو با مشاهده ماموران بر سرعت خودرو افزوده و متواری شد که با اقدامات پلیس، خودرو پس از طی مسافتی متوقف و راننده دستگیر شد و مورد بازرسی قرار گرفت.

واعظی ادامه داد: در بازرسی از خودرو 296 کیلو و 400گرم تریاک و 105کیلو و 600 گرم حشیش در بسته بندی های مختلف کشف شدو در پاک سازی از محل متواری شدن خودرو تعداد سه بسته مواد مخدر از نوع هروئین فشرده به وزن سه کیلوگرم نیز کشف شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر شد و خودرو و مواد کشف شده نیز به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد و در ادامه راننده خودرو با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پلیس خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهران از زابل ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام وخسته نباشید به نیروی انتظامی کی این مرز شرقی بسته می شه
  • سیدپژمان ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    خسته نباشیدخداقوت ایشالایه روزی این موادریشه کن بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس