کد خبر 348730
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما انتظار داشتیم که مدال‌‌آوری ما از هفته دوم آغاز شود اما درخشش دختران این امر را زودتر کرد.

به گزارش مشرق، محمود گودرزی در خصوص نتایج کاروان ایران اظهار داشت: تا امروز نتایج کاروان ایران خوب بوده است انتظار مدال آوری ما از هفته دوم بود اما با درخشش دختران تیرانداز از هفته اول ورزشکاران مردم را با خبرهای خوب و موفقیتشان شاد کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم این توفیقات ادامه داشته باشد. انتظارات ما از قهرمانان ایران مسابقه جوانمردانه توام با حفظ اخلاق است.

وی در مورد تعداد کاروان ایران در بازی‌های آسیایی یادآور شد: با بهتر شدن شرایط اقتصادی امیدواریم در آینده با نفرات بیشتری در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ملاک ارزیابی فدراسیون‌ها تنها مدال‌آوری نیست نگاه به ورزش توسعه متوازن است و کسب مدال تنها یکی از معیارهاست. توجه به ورزش پایه، ورزش زنان با نگاه توسعه و ورزش همگانی هم از جمله موارد مهم در ارزیابی فدراسیون‌هاست.

گودرزی در خصوص رشته‌هایی که مدال کمتری در بازی‌ها کسب کرده‌اند و در حد انتظار ظاهر نشده‌اند یادآور شد: نگاه برخوردی در ورزش و مدیریت آن معنا ندارد هدف ما باید ارتقای ورزش همراه با کار کارشناسی و تشویق باشد. مطمئن هستم با برنامه‌های مدون وزارت ورزش و جوانان و همت مدیران ما در استان‌ها و فدراسیون‌ها توفیقات ورزش در آینده‌ای نزدیک بیشتر از گذشته خواهد شد.

در استقبال از وزیر ورزش و جوانان که به اینچئون رفته بود دکتر طاهریان سفیر ایران در کره جنوبی نیز حضور داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس