کد خبر 348511
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

مرد طلایی قایقرانی ایران پیش‌بینی کسب نشان زرین بازی‌های آسیایی را کرده بود.

به گزارش مشرق، محسن شادی پس از کسب مدال طلای روئینگ تک نفره قایقرانی اظهار داشت: خودم را برای این روز آماده کرده بودم. در حالی که حریف هندی و کره‌ای برای صدم ثانیه از من جلو زده بودند ولی با انرژی‌ که گذاشتم، موفق شدم از حریفان پیشی بگیرم و به مدال طلا دست پیدا کنم.

وی با تبریک این مدال طلا به مردم ایران، مسئولان و همشهریانش تصریح کرد: این مدال را همچنین به کسانی که برای من زحمت کشیدند، تقدیم می‌کنم و خوشحالم که توانستم آنها را راضی نگه دارم. امیدوارم کاروان ما بتواند با دست پر به ایران بازگردند.

قهرمان روئینگ تک نفره کشورمان در مورد اینکه آیا رکورد قبلی این رشته شکسته شد یا نه، گفت: نسبت به قبلی این رکورد بهتر نبود اما ما برای رکورد به این مسابقات نیامده‌ بودیم. کسی طلا می‌گیرد که از خط پایان بگذرد نه اینکه رکورد بزند.

شادی در مورد حریف کره‌ای خود عنوان کرد: واقعا حریفان ما خیلی خوب بودند. روز اول بازی‌های مقدماتی حریفان هندی و کره‌ای از ما عقب افتادند ولی امروز همه برای کسب مدال طلا جنگیدند. خدا را شکر هر چه در توان داشتم، گذاشتم و همه انرژی‌ام تخلیه شده بود. زمانی که به خط پایان رسیدم، تمام بدنم خالی شد.

وی با اشاره به 2 ثانیه آخر رقابت خود با حریفان خاطرنشان کرد: در 2 ثانیه آخر، بدنم خالی کرده بود ولی غیرتی کار کردم تا به خط پایان برسم. در آن ثانیه‌ها چشم‌هایم جایی را نمی‌دید و تنها حریف کره‌ای را می‌دیدم که نزدیک من حرکت می‌کند. در آن لحظات تنها خدا به من کمک کرد که به خط پایان برسم.

قهرمان روئینگ تک نفره کشورمان در پاسخ به این سوال که چطور نبودنش در اردوهای تیم ملی را جبران کرده بود، گفت: سال گذشته مشکلات زیادی داشتم و برخی از دوستان دوست نداشتند، محسن شادی در این مسابقات شرکت کند. آنها ناراحت بودند که چرا من به این مسابقات رفتم و مدعی بودند که شادی نمی‌تواند مدال کسب کند. خدا را شکر به لطف کسانی که برای من زحمت کشیدند، خودم را پیدا کردم.

شادی با تشکر از مربی چینی خود گفت: او برای من 5 سال زحمت کشید و برای موفقیت من از هیچ کمکی دریغ نکرد.

وی همچنین با ابراز تشکر از دنیامالی رئیس پیشین فدراسیون قایقرانی و مشاور وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تمام مدال‌ها و موفقیت‌های خودم را مدیون دنیامالی هستم. او به اندازه پدر و مادرم برای من زحمت کشید و بهترین مشوق من بود. هم او از کسب مدال طلای من خوشحال شد و هم افراد نزدیک او که از من حمایت کردند. آنها هم به افرادی که نمی‌خواستند من به این مسابقات بیایم، ثابت کردند که محسن شادی می‌تواند مدال بگیرد.

قهرمان روئینگ تک نفره کشورمان در پایان گفت: 2 چیز در دلم مانده بود که می‌خواهم آنها را بگویم. یک اینکه افرادی در تلویزیون و رسانه‌ها مصاحبه می‌کردند که شادی از تیم ملی خط خورده است. با این مدال جواب مجری برنامه خبری 20:30 را دادم که می‌گفت شادی برای تیم ملی تاقچه بالا می‌گذارد. خدا را شکر می‌کنم که جواب کسانی که مخالف من بودند را با کسب این طلا دیدم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    افرین به غیرتت.خیلی مردی
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    یاشاسین سولدوز اوغلو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس