کد خبر 348313
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از طریق وزارت پیگیر متمم بودجه هستیم تا سقف بیشتری از درآمدهای شرکت را برای انجام هزینه‌ها برداشت کنیم.

به گزارش مشرق، بهروز منتقمی افزود: با توجه به اینکه طبق قانون، باشگاه پرسپولیس فقط می‌تواند تا سقف 18 میلیارد تومان از محل درآمدهای خود برداشت کند اقدامات لازم از سوی باشگاه انجام شده است تا توسط وزارت ورزش سقف جدید در متمم بودجه گنجانده شود.

وی ادامه داد: شرکت پرسپولیس تابع چرخه مالی قانونمندی است که تعریف شده و در حال انجام است. بر همین اساس درآمدهای باشگاه به حساب خزانه واریز می‌شود و طبق قانون با طی مراحل اداری مبالغ از این حساب خارج می‌شود. رقم اولیه‌ای که برای شرکت پرسپولیس در قانون بودجه آمد، مبلغ 18 میلیارد تومان است. این رقم با سقف 18 میلیاردی که از سوی سازمان لیگ به عنوان سقف هزینه باشگاه‌های حاضر در جام قهرمانان اعلام شد ارتباط ندارد و این دو موضوع جدای از هم هستند. در حال حاضر درآمد باشگاه پرسپولیس از محل اسپانسر بازی‌های لیگ و سایر موارد تا دو برابر این رقم است و بر همین اساس باید در قالب متمم بودجه، مجوز برداشت آن را برای انجام هزینه‌ها بگیریم. به این منظور اقدامات لازم در باشگاه انجام شد و موضوع از طریق وزارت در دولت دنبال می‌شود. این اقدامات زودتر شروع شد تا وقفه مالی ایجاد نشود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره همکاری‌ها با اسپانسر خاطرنشان کرد: توافق‌ها با اسپانسر در حال پیگیری است و هماهنگی‌ها در جلسات مختلف، دنبال می‌شود. البته طبیعی است که در پرسپولیس اخبار حوزه‌های مختلف مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد، اما موضوع چک هم در حال پیگیری است و این کار انجام می‌شود.

بهروز منتقمی ادامه داد: همچنین در راستای اجرای برنامه اعلام شده از سوی هیأت مدیره اقدامات اداری و حقوقی مربوط به پرداخت این هفته حقوق بازیکنان انجام شده و صدور چک‌ها نیز در حال انجام است و مشکلی از این ناحیه وجود ندارد.

وی درباره ادامه نشست‌های کاری و اقتصادی با سازمان لیگ خاطرنشان کرد: باید به جایی برسیم که برگزاری مسابقات لیگ به محلی برای بخش مهم درآمد باشگاه‌ها تبدیل شود. حرکت فوتبال حرفه‌ای به این سمت است و در هفته‌های اخیر جلسات مختلفی با آقایان تاج، ساکت و دیگر دست‌اندرکاران این حوزه داشته‌ایم که ادامه خواهد داشت و در سطح رئیس هیأت مدیره نشستی با آقای تاج، رئیس سازمان لیگ برتر داریم تا در جریان آن درباره همکاری‌های مختلف بویژه در بخش فعالیت‌های اقتصادی گفتگو داشته باشیم، ضمن آنکه ما درخواست انجام بلیت فروشی بازیهایمان توسط خود شرکت را داده‌ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مهرداد پولادی و حسین ماهینی گفت: در مورد آقای پولادی پیگیری‌های حقوقی ادامه دارد. موارد به فدراسیون فوتبال منعکس شده و موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم. در مورد آقای ماهینی هم منتظر نامه رسمی سازمان لیگ بودیم و در چارچوب قانون موضوع را پیگیر می‌شویم و در نهایت آنچه مراجع قانونی حکم می‌کنند، اجرا می‌شود.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس