کد خبر 348279
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد شوک عصبی ورزشکار روئینگ‌کار ایران گفت: او حتی به بیمارستان هم نرسید و در مسیر با داروهایی که برایش تجویز شد، به حالت طبیعی برگشت.

به گزارش مشرق، لطفعلی پورکاظمی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد شوک عصبی یکی از قایقرانان و انتقالش به بیمارستان اظهار داشت: فشار مسابقه روئینگ چهارنفره خیلی بالا بود و صابر نادری فرصت ریکاوری نداشت به همین دلیل حال عمومی‌اش بد شد. ضربان قلب او به صورت غیرعادی بالا رفت و ضعف عمومی و فشار خون او را بی‌حال کرد و به همین دلیل با آمبولانس راهی بیمارستان شد. او حتی به بیمارستان هم نرسید و در مسیر با داروهایی که برایش تجویز شد، به حالت طبیعی برگشت.

وی ادامه داد: حال نادری کاملا خوب است و به حالت طبیعی بازگشته است. خوشبختانه تا امروز هم مشکل جدی پزشکی گریبانگیر کاروان ایران نشده و نتیجه تست‌های دوپینگ هم هنوز اعلام نشده است.

رئیس فدراسیون پزشکی با اشاره به تعداد انجام نمونه‌گیری در بازی‌های آسیایی اینچئون تصریح کرد: قرار است طی این بازی‌ها، از دو هزار ورزشکار تست گرفته شود که 1700 تای آن مربوط به ورزشکارانی است که روی سکو می‌روند. باقی نفرات نیز به صورت رندومی انتخاب می‌شوند. اینجا در برخی موارد، بسته به شرایط فرد و مسابقه، آزمایش خون و ادرار با هم گرفته می‌شود. مثلا از بین هفت نفری که از ایران تا روز گذشته آزمایش دوپینگ دادند، بهادر مولایی تنها فردی بود که نمونه خون و ادرار با هم از وی گرفته شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس