فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: در نقشه راهی که از انقلاب اسلامی تا تحقق تمدن اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده است، هر نسلی وظیفه‌ای بر عهده دارد که وظیفه نسل سوم انقلاب، تحقق دولت اسلامی است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سروان علی کوثری در مراسم آغاز به کار نمایشگاه بزرگ یاد یاران در بوستان لاله تهران با بیان اینکه نسل اول و نسل دوم انقلاب در تحقق و تثبیت انقلاب اسلامی به خوبی نقش خود را ایفا کردند، افزود: نسل سوم انقلاب باید با بهره‌گیری از تجربیات نسل‌های قبلی و با نگاه به آینده در جهت تحقق دولت اسلامی تلاش کند تا مسیر برای آینده فراهم باشد.

نسل سوم انقلاب باید در جهت تحقق دولت اسلامی تلاش کند

وی اضافه کرد: در مسیر تبیین شده برای انقلاب همه باید تلاش کنند تا این انقلاب به تمدن بزرگ اسلامی تبدیل شود.

کوثری با اشاره به برپایی نمایشگاه یاد یاران گفت: هدف این نمایشگاه بزرگداشت کسانی است که در جلوی غرب و شرق ایستادند تا انقلاب اسلامی تثبیت و بالنده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج)، منطقه 6 تهران را یکی از مناطق مهم در انقلاب اسلامی دانست و افزود: برگزاری این نمایشگاه در بوستان لاله و در قلب منطقه 6 تهران فرصتی است تا همانطور که خیابان‌های این منطقه محمل انقلاب بوده امروز نیز محل پاسداشت رشادت‌های مردان انقلاب باشد.

نمایشگاه بزرگ یاد یاران با حضور شهردار منطقه 6 تهران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) و نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) آغاز به کار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس