کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه باید به نلو وینگادا فرصت داد، گفت: مقصر اصلی ناکامی‌های تیم امید فدراسیون فوتبال است که ارکان اصلی مدیریت را رعایت نمی‌کند.

به گزارش مشرق، امیر حاج رضایی با درد آور خواندن اینکه تیم ایران برای صعود به مرحله بعد باید منتظر نتایج ویتنام و قرقیزستان باشد گفت: این بسیار تلخ است که فوتبال ما منتظر پیروزی پرگل ویتنام نشسته بود تا تیم امید ما حذف نشود. اما ثمره مدیریت فدراسیون فوتبال همین شد که امروز مشاهده می‌کنید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باید به وینگادا اعتماد کرد یا نه؟، تصریح کرد: من از کلمه اعتماد استفاده نمی‌کنم. کارنامه وینگادا در حوزه کشورهای جنوبی خلیج فارس مشخص است و در این مورد احتیاج به واکاوی ما نیست اما باید به این مربی پرتغالی فرصت بیشتری را داد تا زمان کافی برای پیاده کردن افکارش داشته باشد.

کارشناس فوتبال ایران با انتقاد از فدراسیون فوتبال افزود: سوال مهم این است که چرا ما همیشه مشکل داریم؟ می‌خواهیم یک مربی جذب کنیم، مشخص نیست ملاکمان چیست، چه هدفی را دنبال می‌کنیم و قرار است چه زمانی به او مهلت بدهیم.

وی اضافه کرد: اما ایمان داشته باشید مادامی که ارکان اصلی که سه رکن مدیریت، برنامه ریزی و سرمایه گذاری است را رعایت نکنیم به پیروزی های پایدار نمی‌رسیم. بیشتر پیروزی‌های ما مقطعی بوده و همین موجب شده تا یک خط در میان با یک ناکامی مواجه شویم.

حاج رضایی در پایان گفت: اگر رویه همین باشد که امروز می‌بینیم، بعید می‌دانم طلسم 40 ساله عدم حضور ما برای حضور در المپیک بشکند. همانطور که پیش‌تر گفتم، برای رسیدن به موفقیت باید ارکان اصلی مدیریت را رعایت کرد که این روزها در فوتبال ما خبری از این موضوع نیست.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس