کد خبر 347489
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: وزنه‌بردار دسته ۶۹ کیلویی ایران در بازی‌های آسیایی توقعات را برآورده نکرد.

به گزارش مشرق، حسین رضازاده پس از وزنه زدن جابر بهروزی در بازی‌های آسیایی 2014 گفت: جابر در تمرینات وزنه 185 کیلویی را هم زده بود اما اینجا نتوانست این کار را انجام بدهد.

وی ادامه داد: جابر در حرکت یک ضرب هم آن طور که ما انتظارش را داشتیم عمل نکرد. باید بگویم که اینجا میدان مسابقه است و همین طوری به کسی مدال نمی‌دهند.

رضازاده این را گفت و ادامه داد: می گویم بچه ها این همه زحمت می کشند و در زمان مسابقات باید آن وزنه ای را که کادر فنی انتخاب می کند را بالای سرش ببرد.واقعا حیف شد. آنها 8 ماه در تمرین ها سختی می کشند و واقعا حیف است که به این راحتی از گردونه رقابت ها حذف شوند.

او با بیان اینکه هنوز هم به کیانوش رستمی و رسول تقیان برای مدال آوری امید دارد ادامه داد: بهروزی یکی از نفراتی بود که روی مدال نقره یا برنز آن حساب کرده بودیم. اما این اتفاق نیفتاد. ما از قبل هم گفته بودیم که 4 یا 5 مدال می گیریم. هنوز هم 5 نفر ورزشکار داریم و می توانیم به وعده ای که داده بودیم عمل کنیم. ورزش برد و باخت دارد اما واقعا حیف از این همه تمرین.

خبرنگاران به رئیس فدراسیون وزنه برداری گفتند که چرا این همه عصبانی می شود که رضازاده تاکید کرد: عصبانی نمی شوم. من وقتی داد می زنم، وقتی می گویم یا علی و یا الله می خواهم روحیه بدهم. این را روی عصبانیت من نگذارید. این ها از عصبانیت نیست. ما پشت صحنه هستیم و روحیه می دهیم. به هر حال شرایط مسابقه است و بجه ها استرس می گیرند.

رضازاده گفت: همانطور که در سنگین وزن مدعی هستیم و مدال می گیریم کره شمالی و چین هم در سبک وزن سرمایه گذاری کرده اند و دارند نتیجه اش را هم می بینند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس