گروه سیاسی مشرق - روزنامه‌ها در لابه‌لای گزارش‌ها و سرمقاله‌ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که مشرق در ادامه به آنها اشاره می‌کند.

****
مقابله زنان کرد ایرانی با داعش/ تأیید مرگبار بودن روغن پالم/ دستور جنتی برای فیلتر وبسایت‌های بدون مجوزروزنامه کیهان

خاک بر سر آمریکا با آن ارتش و این صدایش!

عضو متواری حلقه کیان که هم‌اکنون در رادیو فردا کاسه‌لیسی می‌کند، ورشکستگی‌های آمریکا در منطقه را برای ملت ایران فاکتور کرد!
مجید محمدی که در بحبوحه فتنه سبز تصریح کرد مشکل اصلی ناکامی این حرکت اسلامگرایی مردم ایران است، در واکنش به موضع‌گیری‌های انتقادی مقامات کشورمان علیه آمریکا نوشت: ایرانی‌ها قدرنشناس هستند. آمریکا با 4/2 تریلیون هزینه با یک خطای استراتژیک آنها را از شر رژیم‌های طالبان و صدام (دو دشمن اصلی آنها در منطقه) رهایی بخشید اما نه تنها قدرشناسی‌ای از آنها مشاهده نشده بلکه طلبکار هم هستند و انتظارات بیجا هم دارند.

وی با اشاره به لحن انتقادی دکتر روحانی علیه نقش دوگانه آمریکا نسبت به تروریست‌های داعش، در سایت خودنویس نوشت: ظاهرا براندازی طالبان و صدام از قدرت، بدون تر شدن پای مقامات جمهوری اسلامی و لشکرهای بسیجی آنان و نرفتن یک دلار از کیسه‌شان به مذاق آنها بسیار خوش آمده است که امروز حسن روحانی حمله هوایی با داعش توسط ایالات متحده را کافی نمی‌داند.وی ادامه داد: این سخن یعنی قرار دادن سربازان آمریکایی در خدمت جمهوری اسلامی و دولت بشار اسد. البته با رفتارهایی که دولت بوش و اوباما در این سالها داشته‌اند انتظار می‌رود که چنین خواسته‌هایی از سوی مقامات جمهوری اسلامی بیان شود. چرا باید آمریکایی‌ها بدون توجه به هزینه انسانی و مالی نیروهایشان را در عراق و سوریه پیاده کنند و رژیم بشار و جمهوری اسلامی را از شعر داعش خلاص کنند.

کاسه‌لیس ارگان رسمی سازمان سیا در عین حال با زبان بی‌زبانی به حماقت و بلاهت سابقه‌دار آمریکا اذعان می‌کند ضمن اینکه واقعیتی را کتمان می‌کند و آن اینکه ارتش و نیروهای مردمی عراق با معاضدت جمهوری اسلامی از عهده سرکوب تروریست‌های اجاره‌ای غرب برآمدند و آمریکا اکنون اگر ژست جنگ با داعش را می‌گیرد صرفا برای نباختن بیشتر قافیه در عراق است.مجید محمدی در عین حال ضمن مقاله‌ای در گویانیوز خواستار تعطیلی صدای آمریکا شد و نوشت: بخش دولتی رسانه‌های خارج کشور با اتلاف، خویشاوند سالاری، افت مخاطب، و سیاست‌های متناقض با ارزش‌های حاکم بر جامعه آمریکا و دیگر جوامع غربی درگیر بوده است. تشکیلات بخش فارسی صدای آمریکا باید تعطیل شود. در دو سال گذشته از فرصت به طور متوسط هر ماه 3 تا 4 دقیقه برای بیان نظراتم در این رسانه استفاده کردم.وی خواستار انتقال بودجه 23 میلیون دلاری صدای آمریکا به کسان دیگر شد.در میان عناصر ضدانقلاب همواره بر سر لفت‌و‌لیس بودجه‌های اختصاص یافته از این دست دعوا و نزاع‌های جدی وجود داشته است.

غرب اشتباه می‌کند رهبر در ایران پدر امت است

عیادت طیف‌ گسترده و متنوع نخبگان مذهبی، علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان خشم محافل رسانه‌ای ضدانقلاب را برانگیخت.گویانیوز دراین‌باره می‌نویسد: در ماجرای بستری شدن ]آیت‌الله[ خامنه‌ای چند نکته اتفاق افتاد اول اینکه با وجود اعلام کوچک بودن عمل جراحی، از همه طبقات از سیاسیون گرفته تا روحانیون و اهالی سینما و ادبیات و بازیگران به عیادت رفتند. بسیاری از تحلیل‌گران تعجب کردند چون رسم نیست حاکمان بیماری خود را علنی کنند اما  او این کار را کرد. از نگاه غربی‌ها حاکم باید قوی باشد و مغرور با نگاهی نافذ و قدی برافراشته. پس وقتی مریض می‌شوند از دیدها پنهان می‌شوند. موی رنگ می‌کنند تا جوان نشان داده شوند. این نوع نگاه به قدرت از فرهنگ و تاریخ غرب برمی‌خیزد. اینان متاسفانه یادشان رفته که در شرق و در ایران اوضاع فرق می‌کند. در ایران پدر پیرموی و ریش سپید که وزنه دینی هم هست و مرجعی است و ولایت دارد عزیزتر است.

گویانیوز افزود: در خانواده‌های ایرانی پدر و پدربزرگ عزیزند و صاحب حرمت. این پیرها می‌شوند پدر. مانند خمینی می‌شوند پدر امت. و بعد  در وصیت‌نامه‌هاشان از قول «پدر پیر» سخن می‌گویند.سایت ضدانقلابی با عصبانیت نوشت: اینقدر این ماجرا اثر کرد که بسیاری از جوانان اصلاح‌طلب دم از دعا برای سلامتی او زدند. فراموشکاری تاریخی است دیگر! گاهی هم عمدی می‌شود!گویانیوز سپس می‌نویسد: اصلاح‌طلب بودن دلیلی برای بیعت نیست اما رفتند... مجید مجیدی که زمانی حالش خوب نبود و به ]آیت‌الله‌[ سیدعلی نامه نوشت و امروز حالش خوب شده و با امیرخانی و دیگران به ملاقات می‌رود و حرفهای]آیت‌الله‌[ خامنه‌ای را در باب فروغ می‌شنود.گویانیوز ادامه داد: و اسف‌بارتر رئیس کمیته صیانت از آرا در ستاد موسوی یعنی شیخ[!] علی‌اکبر محتشمی‌پور که به عیادت رفت. هاشمی و روحانی و خیلی‌های دیگر هم ایضا.

این سایت ضدانقلابی در مطلب دیگری به قلم یکی از نوچه‌های مشترک حزب مشارکت و نهضت آزادی در دفتر تحکیم که بعدها از کشور گریخت و از آمریکا پناهندگی گرفت، نوشت: اکثریت چهره‌های روحانی به عیادت رهبری رفتند و حتی مجمع روحانیون نیز نامه نوشت و فقط صانعی و فرزندان منتظری و اسد‌ا... بیات و عبدا... نوری بودند که نرفتند. بدین ترتیب روحانیت نمره مردودی گرفتند(!) این ماجرا نفوذ رهبری در میان روحانیت و حوزه‌های علمیه را نشان می‌دهد.رادیو فردا در‌باره نامه خاتمی به رهبرمعظم انقلاب، معتقد است: رهبری ماجرای سال 88 را فراموش نمی‌کند. مجموعه اظهارنظرهای مهم‌ترین تریبون‌های معرف و مبلغ مواضع رهبر جمهوری اسلامی (از دبیر شورای نگهبان گرفته تا کیهان و امام جمعه‌های پایتخت) در ماه‌های گذشته، دال بر لزوم «عفوطلبی» و «درخواست گذشت»  و «خواهش بخشایش» از «نظام» و رأس هرم سیاسی آن، برای تغییر وضع سران و فعالان جنبش سبز، و نیز اصلاح‌طلبان هم‌دل با آنان است.رادیو فردا ادامه داد: یکی از مهم‌ترین تریبون‌ها و نمادها «کیهان» است. روزنامه‌ای که آیت‌الله خامنه‌ای با آن عکس یادگاری می‌گیرد و روی تخت‌بیمارستان، یکی از منابع خبری شخص اول نظام می‌شود.

ایران در مبارزه با داعش اعتنایی به آمریکا ندارد

یک روزنامه فرانسوی با روایت نقش ایران در آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش در عراق تصریح کرد ایران نیاز و اعتنایی به آمریکا ندارد.فرستاده ویژه نشریه فیگارو به منطقه «دیاله» در کردستان عراق، گزارشی دارد که در آن به نقش ایران در کردستان و کردها در مبارزه با داعش می‌پردازد.فیگارو می‌نویسد: روز دهم اوت که شورشیان داعش به شهر «جلوله» در جنوب شرقی کردستان حمله کرده و آن را به تصرف خود درآوردند، تهران بدون تامل واکنش نشان داد. رژیم ایران نمی‌توانست بی‌تفاوت باقی بماند وقتی شورشیان خود را به مرزهای ایران نزدیک می‌کردند و به ویژه می‌خواستند راه باریکه‌ای که بغداد را به کردستان وصل می‌کند قطع کنند.

جعفر مصطفی مسئول حزب دموکرات کردستان عراق در شهر خانقین که تحت رهبری مسعود بارزانی در این منطقه حکومت می‌کند، در مصاحبه با نشریه فیگارو توضیح می‌دهد که پس از اشغال «جلوله» توسط داعش، بلافاصله یک نماینده ایران به دیدار ما آمد و به ما پیشنهاد کمک کرد.جعفر مصطفی می‌گوید: ایران به ما پیشنهاد حمایت داد و گفت که مشاوران نظامی، بویژه در زمینه سلاح‌های سنگین و توپخانه برایمان ارسال خواهد کرد، او می‌گوید یک گروه صد نفره به منطقه آمدند و در کنار ما وارد مبارزه شدند و پس از پایان عملیات بازگشتند.فیگارو تصریح کرد: از روزی که آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی، روز پانزدهم سپتامبر، طی سخنانی همکاری با آمریکا را دبحران عراق رد کرد، با پیام خود به همه فهماند که عملیات ایران در منطقه همچون یک رقیب آمریکا باید تلقی شود.

نویسنده فیگارو درباره شهر «خانقین» می‌نویسد: در این شهر فرهنگ ایرانی نفوذ فراوانی دارد، اهالی بومی این منطقه کردهای شیعه هستند که روابط خانوادگی وسیعی با ساکنان آن سوی مرز دارند. دشت «دیاله» که اینک محل درگیری‌های فراوانی میان داعش با کردها و نیز شبه‌نظامیان شیعه هوادار «بدر» که توسط ایران تعلیم دیده و مسلح شده‌اند، در اطراف شهر «خانقین» گسترده است. این ائتلاف شیعیان با کردها که توسط ارتش عراق همراهی می‌شوند و همین اوایل سپتامبر شکل گرفته است، همکاری سپاه پاسداران ایران را غنیمت بزرگی می‌شمارند.جعفر مصطفی- مسئول حزب حاکم دموکرات کردستان عراق - به فیگارو می‌گوید ایرانی‌ها در بازگشایی و تصرف مجدد شهر «آمرلی» کمک کردند.

نقش ایران در مقابله با داعش قابل انکار نیست

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت نیروهای همسو با ایران چالشی مهم برای آمریکا در عراق هستند.این روزنامه آمریکایی خاطرنشان کرد: قدرت و اختیارات شبه‌نظامیان شیعه «عصائب‌الحق» و دیگر گروه‌های شیعه مورد حمایت ایران، مهم‌ترین چالش آمریکا در عراق است.این روزنامه افزود: شبه‌نظامیان گروه «عصائب‌الحق» که روزگاری نقش اصلی را در کشتار سربازان آمریکایی بر عهده داشتند، اکنون برای جنگ با نیروهای تندروی داعش حضور گسترده‌ای در عراق دارند.«نعیم العبودی» سخنگوی عصائب‌الحق در این زمینه گفت: این گروه توانسته امنیت تقریبا 80 درصد از خاک عراق را تامین کند و موفق به کشف و رهگیری گروهک‌های وابسته به داعش شده است.وی افزود: در جنگ اخیر فرماندهی یکی از مناطق بسیار خطرناک به عصائب‌الحق سپرده شد که این امر به دلیل توانایی و حرفه‌ای بودن نیروهای ما بوده است.عصائب‌الحق از روابط نزدیکی با المالکی برخوردار بود به گفته العبودی این گروه اکنون «اپوزیسیون وفادار» به «حیدر العبادی» نخست‌وزیر جدید عراق است که وظیفه دارد دولت فراگیر را تشکیل دهد.

سخنگوی عصائب‌الحق اعلام کرد: این گروه فقط در صورتی حملات هوایی آمریکا و حملات نظامی به برخی اهداف خاص در عراق را خواهد پذیرفت که این عملیات با نظارت عراقی‌ها انجام گیرد.وی با این حال گفته که به آمریکا اعتماد ندارد و هدف نهایی واشنگتن تجزیه عراق و افزایش قدرت تل‌آویو است.وب‌سایت آمریکایی دیلی بیست نیز در گزارش دیگری خاطرنشان کرد: ایران نقش تعیین‌کننده در نبرد با داعش و آینده عراق و سوریه دارد، چه در ائتلاف ضدداعش حضور داشته باشد و چه حضور نداشته باشد در هر صورت نقش ایران تعیین‌کننده و اثرگذار خواهد بود.

94 درصد مردم ایران برنامه هسته‌ای را حق خود می‌دانند

بر اساس نظرسنجی دانشگاه مریلند اکثریت قاطع مردم ایران همچنان برنامه هسته‌ای را حق خود می‌دانند و آمریکا را به بی‌صداقتی و بهانه‌جویی در مذاکرات متهم می‌کنند.به گزارش خبرگزاری فرانسه دانشگاه مریلند نتایج یک نظرسنجی را که با همکاری دانشگاه تهران انجام شده، منتشر کرد. در این نظرسنجی تلفنی 1037 نفر از 11 تا 17 ژوئیه شرکت کرده‌اند که بر اساس آن 94 درصد مردم ایران معتقد به ضرورت برخورداری از برنامه هسته‌ای هستند.فرانس‌ پرس با استناد به نتایج این نظرسنجی افزود: در کنار حمایت 79 درصد شرکت‌کنندگان از دستیابی به توافق هسته‌ای حتی اگر شامل تضمین‌هایی در خصوص تولید نکردن بمب هسته‌ای باشد، اکثریت قاطعی از ایرانیان گفتند که مطالباتی را همچون برچیدن نیمی از سانتریفیوژها و محدود کردن تحقیقات هسته‌ای، قابل قبول نمی‌دانند.

خبرگزاری فرانسه از قول یکی از تحلیلگران نوشت: گرچه افکار عمومی ایران برای پذیرش برخی اقدام‌های اعتمادساز آمادگی دارد، اما محدودیت‌های روشنی در این خصوص وجود دارد و  اگر روحانی فراتر از سطحی که مردم ایران برای آن آمادگی دارند، گام بردارد، احتمالا با پیامدهای سیاسی منفی رو‌به‌رو می‌شود.بر اساس همین گزارش نظرسنجی یاد شده همچنین بدبینی عمیق مردم ایران را در مورد پایبندی غرب به تعهد برچیدن تحریم‌های ضد‌ایرانی نشان داد. سه‌چهارم شرکت‌کنندگان در نظرسنجی گفتند که معتقدند آمریکا برای تداوم تحریم‌ها، بهانه‌های دیگری می‌یابد و این کشور در پی سلطه بر ایران یا جلوگیری از پیشرفت آن است.بر اساس نظرسنجی یاد شده، طرح پیشنهادی در کنگره آمریکا مبنی بر  اعمال تحریم‌های بیشتر در صورت شکست مذاکرات هسته‌ای در 24 نوامبر، در بدبینی ایرانی‌ها دخیل است. این تحقیق همچنین حاکی از آن است که اکثریت قاطعی از ایرانیان مسئولان کشورشان را در صورت شکست احتمالی مذاکرات مقصر نمی‌دانند.

مقابله زنان کرد ایرانی با داعش/ تأیید مرگبار بودن روغن پالم/ دستور جنتی برای فیلتر وبسایت‌های بدون مجوزروزنامه خراسان

 هشداردرباره سوء استفاده ازمجوزخودرویی‌دولت

با توجه به مصوبه هیئت دولت برای اعمال تخفیفات ویژه برای واردات خودروهای سواری هیبریدی به کشور، یک مقام مهم اجرایی در نامه ای به دستگاههای ذی ربط در امر واردات از آنها خواسته است با توجه به ضوابط فنی خاص خودروهای مورد نظر، به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی و ورود خودروهای غیر هیبریدی با مشخصات مشابه به داخل کشور، حساسیت و توجه ویژه ای به این موضوع صورت گیرد.

دستور روحانی برای واگذاری زمین به یک پاسگاه

بر اساس پیشنهاد وزیران عضو کمیسیون لوایح که طی روزهای اخیر به امضای رییس جمهور رسیده، مقرر شده محدوده ای به مساحت 7 هزار متر واقع در شهرستان قم جهت اداره یک پاسگاه، از وزارت جهادکشاورزی به نیروی انتظامی واگذار شود. بر اساس این مجوز رییس جمهور، هرگونه تغییر بهره بردار و واگذاری این زمین منوط به تصویب هیئت وزیران بوده و در صورت تغییر بهره بردار، ناجا مکلف است بدون دریافت وجه یا اخذ مجوز نسبت به واگذاری آن اقدام کند.

مقابله زنان کرد ایرانی با داعش/ تأیید مرگبار بودن روغن پالم/ دستور جنتی برای فیلتر وبسایت‌های بدون مجوزروزنامه ایران

بودجه ورزشی سیستانی‌ها نصف دستمزد یک فوتبالیست

خبرگزاری مهر با انتشار گزارشی نوشت:استان سیستان و بلوچستان با وجود اینکه در جایگاه جوان‌ترین استان کشور جای دارد اما همواره به گفته رؤسای هیأت‌های ورزشی از نظر اعتبارات و امکانات ورزشی در پایین‌ترین شاخص‌های کشور قرار داشته و کل بودجه اعتباری آن کمتر از دستمزد یک بازیکن فوتبال در پایتخت است. از آنجا که میانگین سرانه ورزشی به ازای هر یک از شهروندان قریب به یک متر است اما این رقم در سیستان و بلوچستان از 58 سانتی متر به ازای هر نفر تجاوز نمی‌کند و به عبارتی جوانان سیستانی و بلوچستانی حتی فضا به‌اندازه یک دریبل ساده نیز در اختیار ندارند. سهم مردم سیستان و بلوچستان به طور مثال از امکاناتی همچون استخر شنا تنها 11 مجموعه در کل استان است و متأسفانه بودجه ورزشی استان حتی از پرداخت دستمزد‌های میلیاردی یک بازیکن فوتبال در پایتخت کمتر است و از رقم 500 میلیون تومان در سال تجاوز نمی‌کند.

آلایندگی بنزین پتروشیمی‌ها اثبات شد

گزارش محیط زیست آلایندگی بنزین پتروشیمی‌ها را ثابت کرد. «معصومه ابتکار» رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به ایلنا گفت: گزارش نهایی محیط زیست در یک جلد کتاب با تمام پیوست‌ها و مستندات به مجلس و دولت داده شده است.وی خاطرنشان کرد: ما تمام اقدامات لازم را انجام دادیم و در حال حاضر منتظر رأی نهایی مجلس هستیم که تا کنون با تأخیر مواجه بوده است.

هشدار فیس بوکی جهانگیری نسبت به کم‌آبی

معاون اول رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک نسبت به کمبود منابع آبی هشدار داد و تأکید کرد: مردم موضوع کم آبی را جدی بگیرند و دراین زمینه مسئولانه رفتار کنند. «اسحاق جهانگیری» نوشت: اینکه چرا هنوز مردم عمیقاً باور نکرده‌اند در وضعیت خاصی قرار داریم جای تأمل فراوان دارد. شاید صدا و سیما لازم بود فعالانه‌تر عمل کند یا اینکه هشدارهای بیشتری طرح شود اما اکنون به جای آنکه دنبال علت‌یابی باشیم باید هریک به سهم خود مسئولانه عمل کنیم.

عمل جراحی روی چشم «موسوی»

«میرحسین موسوی» برای عمل جراحی چشم به یک مرکز درمانی منتقل شده است. به گزارش ایسنا عمل جراحی انجام شده و حال مهندس موسوی خوب و نتیجه عمل نیز موفقیت‌آمیز بوده است. بر اساس این گزارش، چندی قبل پزشکان معتمد دولت و خانواده موسوی، پس از معاینه چشم او و همسرش  برای هر دو عمل جراحی چشم تجویزکرده بودند. عمل زهرا رهنورد هنوز انجام نشده است.

مقابله زنان کرد ایرانی با داعش!

سایت یاهو در گزارشی مدعی شد که زنان کرد ایرانی به نیروهای پیشمرگه عراق پیوسته‌اند تا با گروهک تروریستی داعش مقابله کنند.به گزارش ایسنا، یاهو با انتشار تصاویری که مدعی است مربوط به زنان کرد ایرانی است، نوشت: این زنان به عضویت حزب آزادی کردستان درآمده‌اند تا هم‌زبانان خود را برای رسیدن به هدف «نابودی داعش» یاری کنند.در این گزارش آمده است: زنان کرد ایرانی هم‌اکنون در دوره آموزشی شهر «دبیس» واقع در 50 کیلومتری شمال غرب کرکوک به سر می‌برند.

منبع امریکایی: سد موصل را ایرانی‌ها آزاد کردند

واشنگتن تایمز در گزارشی تحت عنوان «حمایت ایران از عراق با دعای خیر دولت اوباما» مدعی شد:« نیروهای ایران روز به روز در عراق فعال‌تر می‌شوند و در کنار سربازان این کشور به مبارزه با داعش می‌پردازند.» به گزارش «انتخاب» یک منبع آگاه به واشنگتن تایمز گفت: ماه گذشته، زمانی که عراقی‌ها سد موصل را از داعش پس گرفتند، تعدادی از نیروهای ایران نیز در آنجا حضور داشتند.

مقابله زنان کرد ایرانی با داعش/ تأیید مرگبار بودن روغن پالم/ دستور جنتی برای فیلتر وبسایت‌های بدون مجوزروزنامه جمهوری اسلامی

*مهندس میرحسین موسوی، روز شنبه 29 شهریور ماه به یك مركز پزشكی تخصصی منتقل شد و مورد عمل جراحی چشم قرار گرفت. به گزارش عصر ایران به نقل از فرارو، عمل جراحی توسط پزشك معتمد دولت و خانواده موسوی صورت گرفته و موفقیت‌آمیز بوده است.

* تمسخر داعش بقدری بالا گرفته كه مطبوعات اروپائی نیز آنها را مسخره می‌كنند.روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف نوشت، متعصب‌های داعش از این می‌ترسند كه كشته شدن به دست یك زن، آنها را از هفتاد و دو حورالعین بهشتی محروم سازد! این روزنامه افزود: اعضاء داعش تصور می‌كنند پاداش آنان در بهشت، هفتاد و دو حورالعین خواهد بود اما اگر به دست یك زن كشته شوند ظاهراً این پاداش به آنها داده نخواهد شد. براساس همین گزارش، از آنجا كه تعداد زیادی سربازان زن كرد، بر ضد داعش می‌جنگند و ظاهراً شماری از داعشی‌ها را هم كشته‌اند این ترس در میان آنها ایجاد شده است كه از پاداش خود در بهشت محروم خواهند شد. امام جماعت‌های افراطی و گروه‌های تندرو از اشعاری كه هفتاد و دو حورالعین در بهشت را به جهادگرایانی كه در جنگ كشته شوند وعده می‌دهد به عنوان ابزاری برای عضوگیری استفاده می‌كنند.

* مفتی سابق مصر هم به ضدیت با داعش برخاست و از پیش‌بینی حضرت علی درباره این گروه منحرف و تروریست خبر داد. به گزارش پایگاه خبری المحیط، علی جمعه گفته است اوصاف گروهك تروریستی داعش، در منابع و كتب اسلامی و از زبان امام علی(ع) بیان شده است. وی با نقل این حدیث از حضرت علی علیه السلام كه: "زمانی كه پرچم‌های سیاه را دیدید از جای خود حركت نكنید (به آن‌ها نپیوندید) و دستان و پاهایتان را تكان ندهید (با آن‌ها بیعت نكنید و به آن‌ها نپیوندید) سپس قومی ضعیف ظاهر می‌شود كه قلب هایشان مانند براده‌های آهن سخت است. آن‌ها حكومت دارند اما به هیچ عهد و میثاقی پایبند نیستند به حق دعوت می‌كنند اما هرگز از عمل كنندگان به آن نیستند.اسم‌هایشان، كُنیه و نسب‌هایشان از نام شهرها گرفته شده است. تا اینكه میان خود اختلاف نظر پیدا می‌كنند سپس خداوند حق را آنگونه كه می‌خواهد ظاهر می‌سازد" در سایت یوتیوب، داعش را مصداق آن دانست و افزود مشكل این گروه اینست كه اسلام را درست نفهمیده است.

مقابله زنان کرد ایرانی با داعش/ تأیید مرگبار بودن روغن پالم/ دستور جنتی برای فیلتر وبسایت‌های بدون مجوزروزنامه قدس

 رضایی: قاسم سلیمانی اعجوبه است

ایسنا: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی با پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان،گفت: هنوز هم که فردی از رزمندگان در امور سیاسی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی قرار می‌گیرد، در کارها تحول عظیمی به وجود می‌آورد و نمونه آن، سردار قاسم سلیمانی است که در حال حاضر به تنهایی در عراق و سوریه می‌جنگد و اعجوبه‌ای است که با روحیه شهادت‌طلبی و شجاعت تلاش می‌کند.

درخواست برای تحقیق و تفحص

مهر: سید عیسی دارایی نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد نامطلوب سازمان تبلیغات اسلامی در اشاعه مبانی فرهنگی کشور، گفت: تحقیق و تفحص از این سازمان موجب جلوگیری از هدر رفت بیت المال می‌‌شود.

اظهارات عجیب یک مدیر

باشگاه خبرنگاران: علیپور مدیر روابط عمومی‌ کمیته فوتسال بانوان در مورد تست پزشکی تعیین جنسیت بازیکنان گفت: به تمام باشگاه‌های حاضر در لیگ اعلام کردیم که قبل از ثبت قرار داد بازیکنان باید تعیین جنسیت شوند. وی افزود: قرار است کمیته ای برای این کار راه اندازی شود و گوشزد هم کرده‌ایم که تمام بازیکنان طرف قرارداد باشگاه ها، باید تست پزشکی را بگذرانند تا هر بازیکنی که مشکل ژنتیکی دارد را شناسایی و حیطه زندگی را برای آنها روشن کنند، زیرا این گونه افراد به خواست خود با این مشکل روبرو نشده‌اند و باید درمان شوند.

حج تکراری ممنوع شد

فردا: وزیر حج عربستان اعلام کرد: براساس دستورات و قوانین جدید، هر زائر تنها یک‌بار اجازه انجام مناسک حج تمتع را دارد و تا پنج سال این فرد نمی‌تواند حج مجدد به‌جا آورد.

جنتی: فیلتر کنید

الف: وزیر فرهنگ با بیان اینکه تاکنون سه ضرب الاجل برای دریافت مجوز به سایتهای خبری فاقد مجوز داده شده است، گفت: سایتهای خبری فاقد مجوز باید فیلتر شوند.

تکذیب فعالیت قاتل زنجیره‌ای در پایتخت

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اخیراً شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن گفته می‌شود، فردی با مراجعه به در منازل و با تقلید صدای کودک، اشخاص را به دم در فراخوانده و سپس آن شخص را به قتل می رساند که این موضوع ازاساس تکذیب می‌شود.

 گزینه های احتمالی ریاست سازمان مدیریت

میزان: از محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، مسعود نیلی مشاور رئیس‌جمهور در امور اقتصادی و محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، به عنوان سه گزینه احتمالی ریاست سازمان مدیریت یاد می شود.

برنامه‌های ستاری در نیویورک

تسنیم: سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در خصوص برنامه‌هایش در سفر به نیویورک، اظهار داشت: بحث ما در این سفر همکاری با ایرانیان خارج از کشور است، چه آنهایی که در دانشگاه‌ها هستند و چه ایرانیانی که در شرکتهای هایتک و فناور فعالیت می‌کنند.

تأیید اثرات روغن مرگ

خبرآنلاین: دکتر حاجی فرجی رئیس انستیتوی تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: مصرف مقدار کمی از روغن پالم نیز موجب بسته شدن رگها و مشکلات قلبی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    برو بابا
  • ملیحه ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    بی ادب خودت برو بابا، خجالت بکش از این طرز حرف زدن
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    عالي بود
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    انان که با روغن پالم باعث مرگ خیلی ها شدن و.............حساب پس میدهند سبحان الله
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    ملیح این چه وضع حرف زدنه!!
  • فيلتر ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
    0 0
    جنتي کلا اينترنت فيلترکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس