کد خبر 346048
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

مسئول کانون بازنشستگان ارتش گفت: حل منطقی مشکلات بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش را دنبال می‌کنیم.

به گزارش مشرق، اسدالله حیدری در مراسم افتتاح ساختمان جدید کانون بازنشستگان ارتش در سبزوار با بیان اینکه جانفشانی و ایثارگری یادگاران 8 سال دفاع مقدس سبب شکست دشمن و پیروزی ملت ایران شد، اظهار کرد: ایثارگری رزمندگان اسلام سبب شد تا ما در این جنگ حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندهیم.

وی با بیان اینکه ارتش همواره در کنار ملت و تابع دستورات رهبر معظم انقلاب است، یادآور شد: بازنشستگان نیروهای مسلح به ویژه ارتشیان یادگاران این دوران پر افتخار هستند و وظیفه مهمی را در حوزه انتقال مفاهیم جنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی برعهده دارند.

مسئول کانون بازنشستگان ارتش با اشاره به مشکلات بازنشستگان ارتش خاطرنشان کرد: امروز کشور ما با مشکلات مهمی از جمله مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند.

حیدری با بیان اینکه دولت با محدودیت‌هایی در حوزه‌های مختلف مواجه شده است، تاکید کرد: ما به دنبال حل منطقی مشکلات بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش هستیم و امیدواریم این مشکلات به زودی برطرف شود.

مسئول کانون بازنشستگان ارتش گفت: تصویب قانون خدمات کشوری بازنشستگان در سال 86 و اجرای آن در سال 87 از اقدامات کانون بازنشستگان نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

علی اصغر استیری، رئیس کانون بازنشستگان آجا در سبزوار نیز با اشاره به اینکه بیش از 700 نفر عضو این کانون هستند اظهار کرد: این کانون در سال 65 تاسیس شده که در آن اعضا سه سازمان ارتش ،نیروی انتظامی و کمیته انقلاب عضو بودند.

وی با بیان اینکه تلاش زیادی صورت گرفته تا ساختمان جدید این کانون خریداری و کانون به آن منتقل شود، افزود: در حال حاضر این کانون در ساختمانی به ابعاد 120 متر در زیربنای 85 متر و به مبلغ 150 میلیون تومان خریداری شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ظفر قنبری ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام لطفا فرم فیش حقوقی ده سال پبش از روی سایت پاک کنید و فرم جدید چاپ کنید ممنونم . دوم اینکه این اخبار واطلاعات قدیمی وکهنه چهار یال پیش ازصفحه سایت کانون و ساتا پاک کنید. ممنونم . سوم اینکه حقوق این بازنشستگان ارتش مظلوم رابه بانک سپه انتفال دهید یا به اختیار بگذارید کیی خواست به سپه انتقال بدهد کسی هم خواست در کشاورزی باشد خداوند کمکتان کند این کار انجام دهید.
  • ظفر قنبری ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام.لطفا به مسولین خدمات درمانی درد دل بازنشستهای جانباز ارتش گوش بدهند توجه کنند مشکلات حل کنند بخدا سواب دارد.این مبالغ مابع التفاوت دارو . نسخه. رادیولوژی.اسکن. آزمایشگاه سونوگرافی..و.... از جانبازان وهمسرو فرزند جانبازاخذ ودریافت میکنند توسط پزشک وبیمارستانهاودرمانگاها و.... با رسید مهر وامضا تحویل به شعبه جانبازان میگردد با گذشت سه الی چهار ماه آنهم نصف پول واریز میکنند. خواهشن برای رضایی خدا وحل مشکلات جانباز حداقل یکماهه واریز کنند. ممنون خدا خیرتان بدهد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس