کد خبر 345927
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

همزمان با آغاز هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی در اینچئون کره جنوبی، شبکه ورزش سیما نیز این رقابت را از جمعه در برنامه "آسیا ۲۰۱۴" بصورت زنده گزارش می‌کند.

به گزارش مشرق، مهدی توتونچی تهیه کننده برنامه "آسیا2014" اظهار کرد: در ویژه برنامه آسیا 2014 که از روز جمعه 28 شهریورماه لغایت 12 مهرماه ، از ساعت 8 صبح به روی آنتن می رود تمامی مسابقات کاروان اعزامی کشورمان و تیم های حاضر در این رقابت ها در همه رشته ها پخش می شود.

وی در خصوص رویکرد و هدف این برنامه توضیح داد: هدف ما در این برنامه حمایت هوشمندانه و منطقی از کاروان اعزامی به هفدهمین دوره بازی های آسیایی است و باید توجه داشت این برنامه صرفا به پخش زنده بازی های آسیایی اکتفا نمی کند بلکه تهیه گزارش و کارشناسی بازی ها در کنار اطلاع رسانی در سطح گسترده از دیگر رویکردهای آسیا2014 است.

تهیه کننده برنامه آسیا2014 ادامه داد: در این برنامه پس از تمام شدن بازی هر یک ملی پوشان با دعوت از یک کارشناس و قهرمان آن رشته در سنوات گذشته عملکرد ملی پوش کشورمان را از دوزاویه کارشناسی و فنی بررسی می کنیم.

توتونچی از پخش پلی بک های افتخار آفرینان گذشته نیز خبرداد و خاطرنشان کرد: در میان برنامه علاوه بر استفاده از نظر کارشناسان کلیپ های متعدد و متنوعی نیز از افتخارات کشورمان در دوره های گذشته بازی های آسیایی تهیه و پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعزام نمایندگانی از شبکه ورزش سیما برای پوشش بهتر این رقابت ها ما نیز در برنامه آسیا2014 با برقرار کردن ارتباط تلفنی و یا ارتباط با استودیو شبکه ورزش سیما در محل برگزاری رقابت ها و همچنین ارتباط با هریک از ورزشکاران مخاطبان شبکه ورزش سیما را از آخرین تغییر و تحولات و نتایج به دست امده توسط کاروان اعزامی به این رقابت ها مطلع می سازیم.

تهیه کننده آسیا2014 در پایان یادآور شد: برای اطلاع رسانی بهتر و دقیقتر از نتایج رقابت ها با هماهنگیهای صورت گرفته میان شبکه ورزش سیما و فدراسیون های مختلف ورزشی و همچنین کمیته ملی المپیک آخرین اتفاقات و اخبار به روز و لحظه ای بازی هایی آسیایی توسط نمایندگان فدراسیون ها نیز به شبکه ورزش سیما اعلام می شود.

گفتنی است؛ مهدی توتونچی پیش از این تهیه کنندگی برنامه جام20 را با توجه به حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 برزیل برعهده داشت که از این برنامه در مراسم تقدیر از برنامه های برتر جام جهانی تقدیر شد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    آقا این تیم فوتبال ناامیدها را بگردونید خواهشاً . بابا آبرومونو بردند . اون از نتیجه ی افتضاح و مهمتر از اون بی آبرویی که بعدش به راه انداختند. بابا برگردونید تا بیشتر از این مضحکه نشدیم و آبرومون نرفته. الان همه خبرگزاری ها زوم کردن رو این تیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس