تهيه‌کننده فيلم سينمايي ?پرنده کوچک خوشبختي? گفت: اکران چند فيلم پر فروش به صورت همزمان سبب مي‌شود چند فيلم در روند اکران ديده نشود و به نوعي فيلم سوزي اتفاق افتد.

سيروس تسليمي نويسنده و تهيه‌کننده سينما دراين باره به خبرنگار سينمايي برنا گفت: امسال جشنواره گسترده و متنوعي را پشت سر گذاشتيم و گذشته از حاشيه‌هايي که هميشه جشنواره‌ها دچار آن مي‌شوند جشنواره پرباري بود که بعد از انقلاب نظير آن را نداشتيم.

وي ادامه داد: جشنواره بيست و نهم فيلم فجر حرکت رو به رشدي بود و از نظر اجرا و تنوع مضامين از کيفيت قابل قبولي برخوردار بود.

تهيه‌کننده فيلم سينمايي "پرنده کوچک خوشبختي" با ابراز نگراني از اکران اين فيلم‌ها در سال آينده خاطر نشان کرد: ما در حوزه اکران با مصائب زيادي مواجه هستيم، پتانسيل سينمايي ايران به گونه‌اي است که اکران چند فيلم پر فروش به صورت همزمان باعث مي‌شود چند فيلم در روند اکران ديده نشوند و به نوعي فيلم سوزي اتفاق افتد.

وي تصريح کرد: سالن‌هاي سينما به جز در چند شهر در بقيه شهرستان‌ها محدود است و نمي‌توانند چند فيلم را به صورت همزمان اکران کنند و به دليل فروش يک فيلم، فيلم جديد به اکران در نمي‌آيد و تنها فيلم‌هاي گروهي که منافع بيشتري در اکران دارند به نمايش در مي‌آيد.

تسليمي در پايان اکران چند فيلم پر فروش را به صورت همزمان مناسب ندانست و عنوان کرد: ما در جشنواره شاهد 15 فيلم پرفروش بوديم اگر 5 فيلم آن را در اولين اکران 90 هزينه کنيم تا پايان سال نمي‌توانيم هر دوره اکران فيلم پرفروش داشته باشيم از طرفي سينمادار هم مي‌خواهد در اکران نوروزي فيلم پرفروش را اکران کند که در نهايت بايد سينمادارها به يک تعامل در زمينه اکران نوروز برسند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس