کد خبر 344509
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با غلبه بر ژاپن رای هفتمین بار قهرمان آسیا شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که پیش از این توانسته بود با حضور در جمع 4 تیم برتر آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست بیاورد، امروز در دیدار پایانی به مصاف ژاپن رفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

شاگردان وکیلی که پیش از این مسابقه حتی یک ست را هم به حریفان خود واگذار نکرده بودند در بازی امروز هم در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 11 ، 25 بر 22 و 25 بر 23 ژاپن را از پیش‌رو برداشتند تا عملکردی فوق‌العاده در این دوره از مسابقات داشته باشند.

رقابت‌های نوجوانان آسیا از سال 1997 با مسابقاتی در یکی از جزایر فیلیپین آغاز شد و تا به امروز هر دو سال یکبار ـ به جز یک دوره ـ برگزار شده است. نوجوانان ایران در اولین و دومین دوره رقابت‌های نوجوانان آسیا حضور نداشتند، اما از سال 2001 که مسابقات قهرمانی نوجوانان ایران در اصفهان برگزار شد تیم ما همواره در مسابقات حاضر بوده و 6 بار در سال‌های 2001،2005،2007،2008، 2010 و 2012 قهرمان این مسابقات شده است.

تیم والیبال نوجوانان ایران برای اولین بار در مسابقات خارج از خانه با یک مربی داخلی قهرمان نوجوانان آسیا می‌شود. همچنین کسب عنوان قهرمانی بدون حتی یک ست باخته رکورد دیگری است که نوجوانان ایران برای اولین بار به آن دست یافتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    کارشون کم از کار بزرگسالان نداره.لطفا به ایشان توجه کنید چون بی شک افتخار آفرین های چند سال دیگه هستند
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    میتونند جای بچه های تیمو پر کنند
  • فرهاد ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    جالبیش اینه که تیم نوجوانان والیبال ایران بدون اینکه حتی یه ست ببازن قهرمان میشن اونوخت تیم جوانان فوتبال ایران میرن از ویتنام 4تا میخورن.من با اینکه فوتبالیستم دیگه هیچ علاقه ای به فوتبال ایران ندارم یه مشت مفت خور که حتی جرات خدمت رفتن هم ندارن.افرین به فدراسیون و بچهای والیبال
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    فوتبالیستا ی ایران پولپرست ،خودخواه و مغرور شده اند مفتشون ،گرونه پسر من قبلا فوتبال رو خیلی دنبال میکرد ولی اینا باعث شدند به واليبال روبیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس