کد خبر 344173
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در کل بازیکنان حاضر مقابل تراکتورسازی فقط من را کنار گذاشتند. اگر شرایط همین طور ادامه پیدا کند، در پرسپولیس نمی‌مانم.

سوشا:با این شرایط درپرسپولیس نمی‌مانم
به گزارش مشرق، سوشا مکانی بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: روز به روز بهتر می‌شویم و خیلی پیشرفت داشتیم.

وی که با کنایه به سؤال خبرنگاران پاسخ می‌داد در ادامه صحبت‌های خود گفت: از دیروز تا به حال که حمید درخشان به تیم آمده است خیلی پیشرفت داشتیم.

مکانی در مورد اینکه پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند، عنوان کرد:‌اصلاً اینطور نیست، تیم ما نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده است!

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در ادامه شرایط پرسپولیس چطور می‌شود، خاطرنشان کرد: من قرارداد دارم و به تمرین می‌روم. من با علی دایی و حمید درخشان قرارداد نبستم و در تمرینات حاضر می‌شوم.

مکانی در مورد اینکه آیا از نیمکت‌نشینی ناراحت است، عنوان کرد: برای چه ناراحت نشوم، اگر ناراحت نشوم آدم نیستم، چه برسد به بازیکن. دیوار کوتاه‌تر از من نیست، در کل بازیکنان حاضر مقابل تراکتورسازی فقط من را کنار گذاشتند. اگر شرایط همین طور ادامه پیدا کند، در پرسپولیس نمی‌مانم.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد رفتن علی دایی چیست، خاطرنشان کرد: این تصمیمی است که بزرگترها گرفتند و من در مورد برکناری دایی صحبتی ندارم.

دروازه‌بان پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: همه در رختکن می‌گفتند خیلی پیشرفت کردیم و من هم همین را می‌گویم. هواداران هم بدانند خیلی پیشرفت کردیم!

مکانی در ادامه صحبت‌های کنایه‌آمیز خود در مورد نیمکت‌نشینی در پرسپولیس و اینکه شرایط بدی دارند و اینکه نگران نیست این صحبت‌ها برضررش شود، خاطرنشان کرد: شرایط از این بدتر شود و به ضرر من باشد؟ من بازیکن ملی بودم، بازیکن 16 ساله نیستم، 11 سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و یک مربی از من ناراضی نبوده است، من نان بازویم را می‌خورم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    بدرک که نمیمونی مثلا تا الان چه گلی بسرمون زدی که بعد از این بزنی هری
  • مردی از تهران ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    بهتر راه باز جاده دراز مردک غربتی
  • امیر ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    هرری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس