کد خبر 344168
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدعی شد پرسپولیس در مصاف با تیمش بهتر از دیدار هفته گذشته مقابل تراکتورسازی عمل کرده است.

به گزارش مشرق، عبدالمجید باقری‌نیا در کنفراس خبری پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، عنوان کرد: ما به دلیل مشکلاتی که برای پرسپولیس پیش آمده بود از بازیکان خواستیم به این فکر کنند که هیچ اتفاقی رخ نداده است، چون بازیکنان احساس می‌کنند اتفاقی افتاده است و با تیمی بی انگیزه روبه‌‎رو خواهند شد.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس در این بازی بهتر از دیدار برابر تراکتورسازی عمل کرد. پرسپولیسی‌ها بسیار خوب بودند اما ما تمام راه‌ها را روی آنها بسته بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: در این بازی هم مانند دیدار برابر استقلال موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم این فرصت‌ها را به گل تبدیل کنیم.

باقری‌نیا با ابراز رضایت از عملکرد تیمش افزود: من از بازی تیمم راضی هستم و امیدوارم طلسمی هم که گرفتارش شده‌ایم به زودی شکسته شود.‬

وی در پاسخ به این سؤال که «چه زمانی مشکل گلزنی تیمش برطرف خواهد شد؟»، گفت: خیلی از تیم‌های لیگ با مشکل ایجاد موقعیت گل مواجه هستند و تیم ما با مشکل زدن گل مواجه است. ما در تمرینات روی این مسئله کار می‌کنیم و فکر نمی‌کنم تیمی به اندازه ما تمرین گلزنی کند اما نمی‌دانم چرا این مشکل برطرف نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه باید فکر دیگری به حال مشکل گلزنی تیمش کند، اظهار داشت: از گل نکردن این همه موقعیت گل متعجم و باید کاری کنیم تا بازیکنان تجربه بیشتری کسب کنند و استرس گل نزدن‌شان از بین برود.

باقری‌نیا در واکنش به این موضوع که بازیکنان تیمش در بیشتر اوقات بازی خودشان را روی زمین می‌انداختند تا وقت را بکشند، عنوان کرد: هیچ وقت دنبال این مسائل نبودم و اگر متوجه شوم که بازیکنی به عمد خودش را روی زمین انداخته است با او برخورد خواهم کرد. فکر نمی‌کنم کشتن 10 ثانیه از بازی و به جای آن 2 دقیقه بیرون رفتن به صلاح تیمی باشد.‬

وی همچنین درباره استعفایش گفت: در جلسه‌ای که با اعضای هیئت مدیره داشتم به این نتیجه رسیدیم که استعفای من پذیرفته نشود. البته هنوز این تصمیم قطعی نیست و فردا جلسه دیگری خواهیم داشت.‬

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان یادآور شد: دلیل استعفای من ناراحتی و نگرانی از نتایج و وضعیت تیم نبود، بلکه دلیل استعفا این بود که اگر کسی می‌تواند بهتر از من عمل کند، بیاید و سکان تیم را در دست بگیرد.

باقری نیا در خاتمه تصریح کرد: هنوز هم سر حرفم هستم و با وجود اینکه تیم شرایط خوبی دارد اما می‌توانم کنار بروم تا کسی که بهتر از من است بیاید. حس من به نفت حس یک مربی نیست، بلکه این تیم شهرم است و دوست دارم تیم شهرم بهتر شود. مشکلات مالی و نتیجه نگرفتن دلیل استعفای من نبود.‬
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس