عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه امروز پای تمام کشورهای عربی روی پوست خربزه قرار دارد، گفت: باید از جهاد فلسطینی حمایت و نقشه‌های رژیم صهیونیستی را نقش برآب کرد، بدون تردید اسرائیل نمی‌تواند جلوی اراده مسلمانان بایستد.

به گزارش مشرق، حسن رحیم‌پور ازغدی در همایش «نابودی اسرائیل نزدیک است» اظهار کرد: خط مقدم کشورهای استکباری صهیونیسم است و امروز شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به هم گره خورده است و نمی‌توان گفت که این شعارها دیگر کلیشه‌ای شده است و هم‌اکنون به خوبی مشاهده می‌کنیم که انقلاب ایران با وجود تمام فشارهای دشمنان قوی‌تر از گذشته در صحنه حضور دارد.

وی با اشاره به پیروزی مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی هیچگاه گمان نمی‌کرد در این جنگ به این شکل مفتضحانه شکست بخورد، در حقیقت اقدامات جهادی سبب پیروزی مردم غزه و تغییر سرنوشت امت اسلامی شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی به شکست‌های خود اعتراف کرده که نمونه آن اعلام یکی از وزرای این رژیم از مهاجرت 800 هزار نفر از شهروندان اسرائیلی در جنگ 50 روزه است که برای نخستین‌بار در تاریخ این اتفاق می‌افتد.

رحیم‌پور ازغدی خاطرنشان کرد: قطعا بدون پشتیبانی و حمایت نظام اسلامی شکست اسرائیل امکان‌پذیر نبود و به اعتراف شبکه 10 رژیم صهیونیستی بیش از 30 درصد از شهروندان این رژیم اعلام کردند که اسرائیل دیگر جای ماندن نیست.

وی با اشاره به اینکه ایران از مرزهای هند تا شمال آفریقا قدرت نخست جهان است، گفت: روسیه بزرگترین کشور جهان و چین دارای بیشترین جمعیت است و در مقابل ایران اسلامی نه بزرگترین کشور جهان و نه دارای بیشترین جمعیت است اما ایدئولوژی انقلابی دارد و این نظام به رغم همه تهدیدات و فشارها قدرت برتر منطقه بوده و در آینده‌ای نزدیک به ابر قدرت منطقه تبدیل می‌شود.

رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه امام راحل باور داشتند که جمهوری اسلامی می‌تواند در مقابل بدخواهان و دشمنان خود بایستد، گفت: در زمانی که امام خمینی (ره) حرف از نابودی اسرائیل زدند، عده‌ای بیان کردند نمی‌توان علیه آمریکا ایستادگی کرد و اسرائیل را به رسمیت نشناخت اما امام(ره) فرمودند مسئله اسرائیل مسئله فلسطینی‌ها نیست بلکه موضوع قبله نخست مسلمانان بوده و متعلق به جهان اسلام است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: زمانی صهیونیست‌ها طرحی ارائه دادند مبنی بر اینکه ایران و ترکیه دو نقطه مهم کشورهای مسلمانان هستند که ارتباط اسرائیل را باید با این دو کشور آغاز کرد زیرا این کشورها می‌توانند دروازه خروج اسرائیل از انزوا باشند، و این طرح زمان ارائه شد که غربی‌ها، قویترین پایگاه خود در منطقه را ایران و اسرائیل می‌دانستند.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها حتی حاضر بودند بین ایران و اسرائیل، ایران را انتخاب کنند اما این نظام با بهره‌گیری از رهنمودهای امام راحل به قوی‌ترین پایگاه ضد صهیونیسم تبدیل شد.

رحیم پور ازغدی با بیان اینکه امروز پای تمام کشورهای عربی روی پوست خربزه قرار دارد، گفت: امروز اسرائیل می‌خواهد کشورهای عربی را در اختیار خود بگیرد بنابراین در چنین شرایطی باید از جهاد فلسطینی حمایت و نقشه‌های رژیم صهیونیستی را نقش برآب کرد، بدون تردید اسرائیل نمی‌تواند جلوی اراده مسلمانان بایستد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس