کد خبر 343743
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷

پس از چهار ساعت التهاب در ورزشگاه درفشی‌فر، سرانجام سیاسی به همراه درخشان ورزشگاه را ترک کردند.

به گزارش مشرق، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در ورزشگاه درفشی‌فر قرار بود برگزار شود که علی دایی از سرمربیگری این تیم برکنار شده بود و حمید درخشان جایگزین او شد.

دایی به علت اینکه مسئولین باشگاه این امر را به صورت کتبی و رسمی اعلام نکرده بودند آن را قانونی ندانست و به همین دلیل در تمرین حاضر شد. در کنار حضور او حمید درخشان نیز که به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شده بود در درفشی‌فر حاضر شد. حضور این دو نفر در ورزشگاه درفشی‌فر باعث به وجود آمدن جو خاص و شرایط ویژه‌ای شد به گونه‌ای که سیاسی و منتقمی به همراه بازیکنان در کنار حمید درخشان و برخی اوقات علی دایی به رختکن تیم رفتند و تمرینی برگزار نشد.

هواداران از حدود ساعت 16:30 در ورزشگاه حاضر شدند و شعارهایی را علیه سیاسی و در حمایت از علی دایی سر دادند. سرانجام پس از چهار ساعت سیاسی و منتقمی به همراه حمید درخشان ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردند.

*از اتفاقاتی که پس از پایان این جریانات رخ داد درگیری هادی نوروزی، میثم حسینی و امید عالیشاه با تماشاگران بود که به شدت با آنها درگیر شدند و نیروی انتظامی با دخالت خود به این موضوع خاتمه داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سورنا ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    اقای دایی باید تا قرون اخر پولشو از همین سیاسی بگیره.
  • پسر ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    پول زیادی باعث شده...........................
  • علی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    دایی تو شهریار ما هستی . تو باید برگردی.رحیمی دوست داریم. ما پرسپولیس رو با دایی می خواییم
  • ایرانی ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    آقای دایی که ادعای اهمیت پرسپولیس و هواداراش دارن ، چرا امروز به درفشی فر اومدن که التهابات دامن بزنن!!!!خیلی دلشون واسه این تیم میسوخت اینکارو نمیکردن . همه اون هوادارایی هم که از اخراج دایی ناراضی هستن و علیه این موضوع موضع گرفتن ، دلشون به حال تیمشون میسوزه ، دلایلی برای خودشون دارن که این اتفاق تو این مقطعو به نفع پرسپولیس نمی دونستن . والا هیچ هواداری حامی علی دایی نیست ، حمایتی هم باشه ، از علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیسه . اون هوادارا هم بیشتر به آدمای آقایون شبیهند تا هوادارای پرسپولیس . فقط از دایی خواهش میکنم ، با نفوذ بین بازیکنایی که با ایشون رفاقت دارن و تحریکشون ، عامل نتیجه نگرفتن پرسپولیس نشن
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    هادی نوروزی???
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    می دانیم با سیاسی چطور برخورد کنیم...........
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    0 0
    ..... مال باباشه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس