کد خبر 343438
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷

سرمربي جديد تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه اميدوار است کارلوس كي‌روش هم به زودي براي هدايت تيم ملي به ايران باز گردد، گفت: رضايت قلبی زلاتکو كرانچار برای جدايی از سپاهان برايی مهم بود، به همین دلیل خيلی سريع و بدون دردسر با خليليان به توافق رسيدم.

فرکی: استعفای كرانچار برایم مهم بود
به گزارش مشرق، به فاصله كمتر از 24 ساعت پس از اينكه زلاتكو كرانچار از ادامه مربيگری در تيم فوتبال سپاهان اصفهان انصراف داد، حسين فركی سرمربي پیشین تيم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان جانشين اين مربی كروات انتخاب شد.

حسین فرکی كه فصل قبل با اين تيم قهرمان ليگ سيزدهم شده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد قبول كردن پيشنهاد تيم فوتبال سپاهان گفت: عصر روز دوشنبه مهرزاد خليليان در اين مورد با من صحبت كرد و پيشنهاد حضور در سپاهان را داد اما من از آنها فرصت خواستم. از آنجايیكه كرانچار به ميل خودش استعفا داده بود و اخراجي در كار نبود، پس از يك شب فكر كردن روز سه‌شنبه به اين پيشنهاد جواب مثبت دادم و هم اينك در اصفهان هستم.

وی در مورد معارفه‌اش كه قرار بود سه‌شنبه برگزار شود، خاطرنشان كرد: پس از اينكه به پيشنهاد سپاهان جواب مثبت دادم، سه‌شنبه خودم را به اصفهان رساندم اما با توجه به اتمام زمان تمرين، قرار شد مراسم معارفه روز چهارشنبه برگزار شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد حضورش روي نيمكت اين تيم تصريح كرد: به همراه كاروان سپاهان به مشهد مي‌روم اما ترجيح مي‌دهم در بازي مقابل پديده روي سكو بنشينم نه نيمكت. كار من با تيم جديدم از روز شنبه به صورت جدي شروع مي‌شود.

وی در پاسخ به اين سوال كه چرا سپاهان را به تيم ملي ترجيح داد گفت: من هفته قبل در مصاحبه‌ای صريحا عنوان كردم اكثريت مردم خواستار بازگشت كي‌روش هستند، از اين رو مايل به حضور در تيم ملي در اين برهه نيستم. حالا كه به سپاهان آمدم مشخص شد به آن حرفم مومن بودم و شعار ندادم. اميدوارم کارلوس كي‌روش هم به زودي براي هدايت تيم ملي به ايران باز گردد.

فركي در پايان و در پاسخ به اين سوال كه آيا اميدي به قهرمان شدن تيم فوتبال سپاهان در ليگ جاري دارد، گفت: من هركجا كار كردم به دنبال برد و قهرماني بودم. سپاهان بازيكنان خوبي دارد و قطعا شاگردانم در كورس قهرماني قرار خواهند گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    اشتباه بزرگی انجام دادی فرکی جان بدست گرفتن یه تیمی که توقع قهرمانی داره اونم موقعی که فصل شروع شده برای مربی که در اوج است کار اشتباهیست. یا باید مربی تیم ملی میشدی یا همون فولاد میموندی یا یک فصل صبر میکردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس