کد خبر 343324
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶

ین نیروها در قالب نیروهای لباس شخصی و با تابعیت جعلی یمنی وارد این کشور شده اند و قصد دارند با هماهنگی نیروهای اطلاعاتی غربی و اروپایی انقلاب یمن را منحرف کرده و این دولت را پا برجا نگه دارند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری "احرار الحجاز” فاش کرد که رژیم منحوس آل سعود طی دو روز گذشته دویست نیروی اطلاعاتی خود را برای کمک به دولت جعلی یمن به این کشور فرستاده است.

این نیروها در قالب نیروهای لباس شخصی و با تابعیت جعلی یمنی وارد این کشور شده اند و قصد دارند با هماهنگی نیروهای اطلاعاتی غربی و اروپایی انقلاب یمن را منحرف کرده و این دولت را پا برجا نگه دارند.

اعتراضات مردم علیه نظام حاکم، حقیقی تلخ برای سران یمن است، نظام فعلی همانند نظام سابق اقدام به سرکوب مردم کرده است.

متجاوزان و رژیم سابق یمن می خواستند با حمایت سیاسی بین المللی و منطقه ای از طریق اختلافات طایفه ای بر شهروندان تسلط کامل یافته و آنها را ازبین ببرند. رژیم کنونی هم به تبع رژیم سابق قصد سرکوب مردم به همان شیوه را دارد.

ملت یمن قیام نکرده است تا ژنرال علی محسن الاحمر را که دست راست علی عبدالله صالح است را جایگزین نماید. بلکه آنها برای رسیدن به حقوق انسانی خویش قیام کرده اند.

مردم یمن اعتراضات خود را به صورت مسالمت آمیز شروع کرده اند، ولی رژیم یمن مردم را متهم به حمله به سفارتها و سازمان های دولتی کرده است.این رژیم هیچ توجیهی علیه اقدامات جنایتکارانه ی خود علیه مردم ندارد.

منبع: ادیان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس