با شکست اردوغان ترک، رضا یزدانی از دور رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان کنار رفت.

به گزارش مشرق، با شکست اردوغان از ترکیه رضا یزدانی از دور رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در وزن 97 کیلوگرم حذف شد و ایران نیز شانس قهرمانی در مسابقات را از دست داد.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر سومیت از هند را شکست داد و در دور دوم به مصاف ماگومد موسی‌یف از قرقیزستان رفت. او در این کشتی و در حالی که حریفش از ناحیه زانو آسیب دیده بود توانست با نتیجه 9 بر 3 پیروز شود. از نکات جالب این پیکار حمله نکردن یزدانی به زانو آسیب دیده حریف قرقیزش بود.

یزدانی در دور بعد با اردوغان از ترکیه مصاف داد و در کمال تعجب مقابل حریف ترک خود با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد. یزدانی در حالی مقابل حریف ترک شکست خورد که به شدت از ناحیه پیشانی خونریزی داشت.

عبدالسلام گادیسوف روس پس از برد در دیدار اول مقابل حریف کانادایی در دور دوم نیز مقابل مورتینا از کوبا 8 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دور سوم نیز مقابل حریف خود پیروز شد. در نیمه نهایی نیز گادیسوف به مصاف اردوغان رفت و در نهایت این رقیب ترکیه‌ای را شکست داد تا به این ترتیب رضا یزدانی از رسیدن به گروه شانس مجدد باز بماند.

به این ترتیب با توجه به 30 امتیاز روسیه در روز نخست و دو فینالیست امروز این تیم و باقی ماندن تنها دو نماینده از کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی، شانس دستیابی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها از کف شاگردان رسول خادم پرید.

تیم کشتی آزاد ایران مدافع عنوان قهرمانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس