معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم رونمایی کتاب عکس آیت‌الله طالقانی با نام "طلایه‌دار بیداری" خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام احمد مازنی افزود: تازه‌ترین اثر نشر شاهد با عنوان "طلایه دار بیداری"، شناخت نامه تصویری مبارز نستوه آیت‌الله طالقانی است که سه‌شنبه 18 شهریور 93 در تهران رونمایی می‌شود.

وی افزود: انتشارات شاهد در آستانه سی و چهارمین سالروز رحلت مجاهد نستوه آیت الله سید محمود طالقانی به عنوان مبارز و زندانی سیاسی مسلمان قبل از انقلاب، چاپ این کتاب را با لحاظ رویکرد انتشار اسناد و تصاویر ایثارگران مورد توجه قرار داده است.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد با اشاره به ویژگی‌های فاخر این اثر، گفت: "طلایه‌دار بیداری" شامل بیش از 500 عکس ناب و متنوع از آیت‌الله طالقانی است که در پنج فصل به "تولد، خانواده، جوانی" در یک فصل و "در عرصه جامعه و سیاست" در چهار فصل مجزا به روایت تصویری در مقاطع زمانی مختلف از مبارزات و رویدادهای دهه چهل و پنجاه تا مقطع پیروزی انقلاب اسلامی و رحلت وی پرداخته است.

حجت‌الاسلام مازنی ادامه داد: در سال‌های اخیر نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران با انتشار نرم‌افزار چندرسانه‌ای و یک شماره ماهنامه شاهد یاران با نام "ابوذر زمان" به تجلیل از این شخصیت والامقام انقلاب اسلامی پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: آیین رونمایی از این اثر سه‌شنبه 18 شهریور ساعت 16 تا 18 در موزه مرکزی شهدا با حضور جمعی از همرزمان و همسنگران آیت‌الله طالقانی و خانواده ایشان، مدیران فرهنگی و هنری کشور و عکاسان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس