مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس از برپایی پنجمین نمایشگاه کتاب «دفاع مقدس» همزمان با هفته دفاع مقدس در این موزه خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار جواد خضرایی مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس از برپایی پنجمین نمایشگاه کتاب «دفاع مقدس» همزمان با هفته دفاع مقدس در این موزه خبر داد.

جواد خضرایی با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور آشنایی عموم مردم با مفاهیم غنی و ارزشهای سالهای حماسه و رشادت، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در محل باغ موزه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت شهرداری تهران، سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه پاسداران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مسئولیت و میزبانی موزه دفاع مقدس دایر خواهد شد.

وی افزود: به منظور آماده سازی فضاها و اماکن مورد نیاز از روز 14 شهریور اقدامات آماده سازی در موزه آغاز شد.

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به وجود بزرگترین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس با بیش از 14هزار عنوان کتاب در محل این موزه اظهار داشت: بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس می توانند با مراجعه به این کتابخانه نسبت به ثبت نام وعضویت در آن اقدام کنند.

پیش از این چهار دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد و مصلی تهران برگزار شده است و بنا بر هماهنگی های به عمل آمده، پنجمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس