کد خبر 342792
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

دزد نقابداري که با گذاشتن چاقو زير گلوي نوزاد يک زن و تهديد به مرگ وي، طلاها و پول هاي او را سرقت کرده بود، با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي پرونده، دستگير شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ظهر پنجم شهريور جوان ۲۴ ساله اي از بام منزل، وارد خانه زن جواني شد که با پسر ۹ ماهه اش تنها بود. او در حالي که جوراب ضخيم زنانه اي را بر سر کشيده بود و دستکش نيز داشت، ناگهان به طرف زن ۲۲ساله حمله کرد و دست ها و پاها و دهان وي را با روسري و چادر زنانه بست.

زن جوان که از حمله مرد ناشناس وحشت کرده بود، سعي کرد با فرياد از همسايگان کمک بخواهد اما در همين حال دزد نقابدار چاقويي را از آشپزخانه برداشت و تيزي آن را زير گلوي نوزاد گذاشت و تهديد کرد در صورتي که به سر و صدا ادامه بدهي، گلوي فرزندت را پاره مي کنم! زن هراسان نگاهي به چهره نوزادش انداخت که از ترس جيغ مي کشيد.

او براي نجات فرزندش سکوت کرد اما بريدگي هاي قديمي روي دست دزد که پيراهن آستين کوتاه پوشيده بود، توجهش را جلب کرد. سارق ۲۴ ساله سپس ۸ النگوي طلا و ۲ حلقه انگشتر زن را به زور از دستانش خارج کرد و با برداشتن مبلغ ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد گريخت. مالباخته که هنوز وحشت زده بود، با تلاش فراوان دستانش را گشود و پسرش را در آغوش گرفت.

او پس از تماس با همسرش موضوع را به پليس نيز گزارش کرد و بدين ترتيب بررسي ماجراي سرقت به عنف دزد نقابدار، با صدور دستورات ويژه اي از سوي قاضي «محمدحسن اصولي صفار» در دستور کار نيروهاي انتظامي قرار گرفت.

اگرچه شاکي پرونده مشخصاتي از لباس ها و لهجه دزد نقابدار به پليس ارائه کرده بود اما پي گيري هاي اين پرونده با نقاط کوري مواجه شد تا اين که قاضي شعبه ۸۲۲ مجتمع قضايي شهيد قدوسي با سپردن پرونده به ماموران عمليات ويژه پليس مشهد از آنان خواست با پي گيري سرنخ هاي موجود و بررسي در اطراف محل سکونت شاکي، دزد نقابدار را شناسايي کنند.

در پي دستور قضايي، گروهي از ماموران با تجربه عمليات ويژه، با هدايت سرگرد بهرامزاده (رئيس عمليات ويژه مشهد) تحقيقات تخصصي و غيرمحسوس خود را با نظارت قاضي «اصولي صفار» آغاز کردند.

بررسي ها بيانگر آن بود که جواني با مشخصات ارائه شده از سوي شاکي، از بستگان يکي از همسايگان مالباخته است که به آن مکان رفت و  آمد دارد بنابراين آن ها در يک عمليات غافلگيرانه، جوان مذکور را در مخفيگاهش دستگير کردند.

در بازرسي از منزل متهم به سرقت به عنف، لباس هايي که شاکي مشخصات آن را در روز حادثه به پليس اعلام کرده بود، کشف شد و بدين ترتيب وي با لهجه مخصوصي که داشت توسط شاکي مورد شناسايي قرار گرفت.

گزارش حاکي است: با توجه به اهميت اين پرونده، مقام قضايي دستورات خاصي را براي کشف زواياي پنهان آن و انجام تحقيقات بيشتر در حالي صادر کرده است که خانواده متهم ادعا دارند وي از ناراحتي هاي روحي رنج مي برد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس