کد خبر 342759
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

مدیر تیم‎های ملی مدعی شد ایران یکی از پنج قدرت برتر والیبال دنیاست و دیگر پدیده نیست.

به گزارش مشرق، امیرحسین منظمی با اشاره به اوضاع تیم ایران پیش از شروع پیکارهای قهرمانی جهان، اظهار کرد: وضعیت بچه‎ها از لحاظ روحی و بدنی خوب نبود، درگذشت حسین معدنی افت شدیدی به والیبال کشور داد که اردوی آمریکا و چند باخت در آن نیز سبب شد روحیه تیم پایین‎تر بیاید اما برتری در بازی‎های تدارکاتی با استرالیا وضعیت را بهتر کرد.

برنامه و نتایج‌کامل‌مسابقات والیبال قهرمانی 2014 مردان جهان +جدول رده‌بندی

وی درباره عملکرد کشورمان در رقابت‎های والیبال قهرمانی جهان، گفت: برد مقابل ایتالیا استارت خوبی بود و روحیه تیم را بهتر کرد و بعد از آن برتری مقابل آمریکا که قهرمان لیگ جهانی است شرایط روحی و روانی اعضای تیم و انگیزه را چند برابر کرد اما دست‎کم گرفتن فرانسه و نداشتن شناخت از این تیم سبب شد بازی سوم را در عین ناباوری واگذار کنیم.

منظمی تصریح کرد: بازی خوبی با بلژیک داشتیم که باخت مقابل فرانسه جبران شد و توانستیم صعود کنیم. بازی ایران برابر پورتوریکو راحت‎تر از دو دیدار دیگر بود،‌ با این حال فرقی نداشت به ‎عنوان تیم چندم صعود کنیم و مهم این است که ایران به دور بعد راه یافته و کسب چنین نتایجی در رقابت‎های قهرمانی جهان بی‎سابقه بوده است.

مدیر تیم‎های ملی با اشاره به اینکه در دور دوم باید سه بازی برگزار کنیم، تأکید کرد: انتظار می‎رود نتایج مطلوبی بگیریم تا خارجی‎ها بازهم نگویند ایران پدیده والیبال دنیاست و باور کنند که کشور ما یکی از پنج قدرت برتر جهان در این رشته است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    منظورش 4بازی باید انجام بدیم لهستان-صربستان-آرژانتین-استرالیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس