مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: قرعه کشتی‌گیران ما بسیار سخت است اما بچه‌های ما باید بدانند که مدافع عنوان قهرمانی در جهان هستند.

به گزارش مشرق، رضا لایق در خصوص قرعه‌کشی 4 وزن مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان اظهار داشت: کشتی‌گیران ما با حریفان اصلی خود برخورد کردند و در تمامی اوزان ما با خوب‌های گروه خود باید مسابقه بدهیم.

وی افزود: با این حال کشتی‌گیران ما چند ماهی است که زحمت می‌کشند تا با همین نفرات سرشاخ شوند. اسم حریفان برای کشتی‌گیران ما مهم نیست و تلاشی که در این چند ماه کشتی‌گیران کردند امروز باید روی تشک پیاده کنیم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خاطرنشان کرد: امروزه کشتی‌گیرانی که به آزادکاران ایرانی برخورد می‌کنند باید نگران باشند، البته در وزن 57 کیلوگرم جدا از حریف روس کشتی‌گیر گرج که نایب قهرمان المپیک است و حریف آذربایجانی نیز در گروه رحیمی قرار دارند. در 86 کیلوگرم نیز حریف آمریکایی که لشکری را شکست داده احتمالا در دور دوم با محمدیان تقابل می‌کند.

لایق ادامه داد: در سنگین وزن نیز کمیل جدا از خوتسیانووسکی، حاجی‌مرادگاتسالوف را نیز در گروه خود دارد. به اعتقاد من قرعه ما اصلا مناسب نیست اما ما نیز قهرمان سال گذشته جهان هستیم و نباید از هیچ حریفی بترسیم. امیدوارم در روز نخست نتایج خوبی را به دست آوریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    0 0
    من حدس می زنم دگیر غرور شده اید خدا رحم کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس