کد خبر 342481
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

سراج گفت: اگر خاوری نیاید او را می آوریم، چون او در ابتدا وکیل داشته است، دادگاه حضوری برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرونده هواپیما سقوط  کرده در حال تکمیل است و جعبه سیاه آن بازخوانی شده است گفت: جلسه بازخوانی باید با حضورنمایندگان و سازندگان برگزار شود و تلاش می‌شود تا ماه آینده اعلام شود.

وی با بیان اینکه در باشگاه‌های ورزشی نظارت و فعالیت مستمر داریم، گفت: در فوتبال هماهنگی‌های خوبی با وزیر ورزش داریم اما تا زمانی که حکم قطعی نشود، نمی‌توانیم اسامی متخلفان را اعلام کنیم. پرونده‌های بورسیه‌های غیرقانونی تکمیل شده و به جاهایی که باید بفرستیم، ارسال می‌کنیم. صلاحیت هر کدام در یک مکان است.

سراج در خصوص پرونده مه آفرید هم گفت: پرونده فردی که اخیرا در این رابطه بازداشت شده، هنوز به مرحله کیفرخواست نرسیده است. اموال مهرگان به صورت غیابی در حال مزایده است و وزیر اقتصاد اخیرا اعلام کرده است که مهرگان 3300 میلیون تومان به بانک ملی بدهی دارد.

وی افزود: اگر خاوری نیاید او را می آوریم، چون او در ابتدا وکیل داشته است، دادگاه حضوری برگزار می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس